Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر قهرمان لیگ قهرمانان شویم، به قولم وفا کرده و موهای کنعانی زادگان را از ته می‌زنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت پرسپولیس، سیامک نعمتی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با اولسان هیوندای کره جنوبی اظهار داشت: شرایط خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون دو جلسه تمرین کرده و همه بچه‌ها سرحال و با انگیزه هستند. همه برای رقم زدن یک رویداد خوب و قهرمانی پرسپولیس در آسیا آماده هستیم و امیدواریم با رقم خوردن این اتفاق دست پر بازگردیم.

وی درباره شناخت از تیم اولسان گفت: از تیم آنالیزمان تشکر می‌کنم که در این مدت بازی‌های قبلی را حریف را آنالیز کرده اند. دیدارهای اخیر اولسان را دیده ایم و کار سختی پیش رو داریم. روی نقاط ضعف و قوت حریف کار می‌کنیم تا با آمادگی صد در صد در بازی شرکت کرده و با برتری از زمین خارج شویم. ان شالله جام در دستان خودمان باشد.

بازیکن تیم پرسپولیس درباره حمایت هواداران از این تیم توضیح داد: هواداران ما همیشه پشتیبان و حامی پرسپولیس بوده اند اما اکنون کل ایران منتظر این بازی هستند و خیلی ها دوست دارند پرسپولیس قهرمان آسیا شود. سال‌ها است این اتفاق را در کشورمان نداشته‌ایم و دو سال قبل که تیم ما به فینال رفت همه دوست داشتند قهرمان شویم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. خدا را شکر در سال 2020 بار دیگر به فینال رسیدیم.

نعمتی اضافه کرد: این بار هم تجربه مان بیشتر شده و هم مردم بیشتری دوست دارند جام را به ایران بیاوریم. امیدوارم برای ثانیه و ساعتی دل مردم را در این شرایط کرونایی سخت شاد کرده و هدیه خیلی خوبی به آنها بدهیم.

وی درباره تجربه تلخ خود از فینال لیگ قهرمانان سال 2018 و اخراج در بازی رفت با کاشیما عنوان کرد: آدم همیشه از شکست و پیروزی درس های‌ بزرگی می‌گیرد. آن روز هم درس بزرگی گرفتم که در زمین با داور بحث نکنم تا بی مورد کارت نگیرم. آن اتفاق تلخ ماه ها در ذهنم ماند و همیشه دوست داشتم شرایطی پیش بیاید تا جبران کنم. خدا را شکر این اتفاق هم رخ داد و به هواداران و مردم قول می‌دهم در بازی فینال، هرچه در توان دارم برای برد پرسپولیس بگذارم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

هافبک تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا به رویای زدن گل قهرمانی هم فکر می کند، توضیح داد: قطعا به این موضوع فکر می‌کنم. پس از صعود به فینال وقتی به ایران برگشتیم، این فکر در ذهن من ایجاد شد تا در دیدار نهایی بتوانم به تیم کمک کنم تا ابتدا پرسپولیس برنده شود و اگر قسمت بود گلزنی کنم. شادی ها و هیجان های زیادی مدنظرم است و اگر بتوانم گل بزنم شادی خوبی را انجام می‌دهم.

نعمتی درباره تقابل بهترین خط دفاع و یکی از بهترین خطوط حمله آسیا گفت: از لحاظ دفاعی و حمله تیم خیلی خوبی داریم. مطمئن باشید ان شالله دفاع مان بهترین روز را دارد و امیدوارم در خط حمله هم نه یک گل بلکه دو، سه گل بزنیم و با نتیجه خوبی از زمین بیرون بیاییم. حس خیلی خوبی دارم و فکر می‌کنم اتفاق بزرگی رقم بخورد.

وی درباره اینکه پس از قهرمانی چه کاری انجام ‌می‌دهد، اظهار داشت: خانواده تمام بچه‌ها نذر دارند و خودم هم نذر کرده ام اما حرفی زده ام که صددرصد آن را عملی کرده و موهای محمدحسین کنعانی زادگان را می‌زنم. اگر قهرمان شویم، 30 آذر وی را با مو نمی‌بینید. اگر حسین دوست دارد، ریش‌هایش را نگه دارد؛ در غیر اینصورت ریش‌هایش را هم می‌زنیم. با خودش هم صحبت کرده‌ام و موافق است. ان شالله این اتفاق می‌افتد.

هافبک پرسپولیس درباره صحبت خود با هواداران عنوان کرد: از آنها می خواهم در روزهای باقیمانده تا فینال، مثل همیشه تیم را حمایت کنند زیرا به دعا و انرژی های مثبتشان نیاز داریم. امیدوارم برای ما و همه ایرانی ها اتفاق خوبی بیفتد. مطمئن باشید صد در صد برای هواداران می‌جنگیم تا جام را وارد ایران کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۰۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری قبل از دیدار فینال جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند میزبان این دوره از رقابت‌ها گفت: ما برای رویارویی با تایلند باید با تمام تمرکز به زمین ‌برویم و با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتماً تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند.

وی در پاسخ به سوالی که تفاوت قهرمانی به عنوان بازیکن و مربی در فوتسال آسیا چیست؟ گفت: اینها دو مقوله جدا هستند، خوشحالم که در دو سال مربیگری‌ام دو بار فینال را تجربه کردم. به عنوان بازیکن معمولاً تمرکز روی خودتان است اما وقتی مربی هستید در قبال 85 میلیون هواداری که تیم ملی کشورشان را عاشقانه دوست دارند مسئول هستید.

شمسایی با بیان اینکه تایلند تیم بسیار قابل احترامی است، عنوان کرد: هر تیمی که به این مرحله رسیده حتماً شایستگی‌اش را داشته است، من و همکارانم در تمام کنفرانس‌های خبری همیشه با احترام به حریفان به خصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم، این بخشی از فرهنگ ماست اما باید تاثیر میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد فوتبال این کشور با دقت دید، ما همکاریم اما فردا روبروی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم.

شمسایی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه ایران در جام جهانی ازبکستان خاطرنشان کرد: جام جهانی فضای متفاوتی دارد، هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و همه برای دفاع از اعتبار کشور و البته فوتسال آسیا به میدان می‌روند، تیم ملی ایران هم همینطور است اما الان تمام تمرکز ما روی بازی فینال مقابل تایلند است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900113

دیگر خبرها

  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • تعویض‌هایی که بلای جان پرسپولیس شد
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم
  • فیلم| شادی ملی‌پوشان فوتسال بعد از صعود به فینال
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم