Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: جایگاه مس انتهای جدول نیست و سعی می‌کنم باز هم گل بزنم و با همکاری همه بازیکنان این تیم را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم.

امیرحسین کریم‌زاده در گفت‌وگو با میزان، در مورد بازی هفته هفتم تیم مس رفسنجان مقابل تیم نساجی، اظهار داشت: رقابت سختی بیرون از خانه مقابل تیم نساجی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم و با بهترین نتیجه قائمشهر را ترک کنیم. این تیم هفته قبل شکست خورده و برای کسب پیروزی خانگی همه تلاش خود را خواهد کرد. از این رو باید آماده یک بازی سخت شویم.

وی با اشاره به این که هر دو تیم در چمن مصنوعی میزبان هستند تصریح کرد: از نظر میزبانی در زمین چمن مصنوعی، هر دو تیم شرایط مشابهی داریم. ما هم به بازی در چمن مصنوعی آشنا هستیم ولی شرایط ریکاوری دو تیم مشابه نبوده است. تیم ما که هفته قبل میزبان بوده و در چمن مصنوعی بازی کرده و این هفته هم باید در چمن مصنوعی بازی کنیم. از این رو بدن‌ها خسته می‌شود و ریکاوری سخت است. از طرفی آنها بازی قبلی خود را در چمن طبیعی بازی کردند و از نظر ریکاوری وضعیت بهتری نسبت به ما دارند.

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به روند رو به رشد تیمش، تاکید کرد: تیم ما در بازی‌های قبل هم همیشه خوب بودیم و می‌توانستیم برنده شویم ولی بدشانسی می‌آوردیم. همه بازی با تیم نفت مسجدسلیمان را که به پیروزی تیم مس ختم شد می‌بینند، در حالی که ما هفته‌هاست خوب بازی می‌کنیم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد و حالا که طلسم ناکامی‌ها شکسته شده، در بازی‌های بعدی هم پیروز شویم.

کریم‌زاده در مورد گل دیدنی‌اش در بازی هفته قبل مقابل نفت مسجدسلیمان، خاطرنشان کرد: خداراشکر می‌کنم که گل زدم. من همه تلاشم را می‌کنم که در خدمت تیم باشم و گل بزنم تا به موفقیت تیم مس کمک کنم. این گل را تقدیم مردم رفسنجان می‌کنم. امیدوارم هواداران، حامی ما باشند تا امتیاز بگیریم و خود را از پایین جدول که جایگاه واقعی‌مان نیست جدا کنیم و رتبه بهتری به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: ربیعی: از زیر فشار خارج و به هدفمان نزدیک شدیم/ تعامل خوبی بین من و مدیران برقرار است

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر فوتبال مس رفسنجان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مس رفسنجان لیگ برتر فوتبال مس رفسنجان چمن مصنوعی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هم اکنون در بازار آزاد ارز در میدان فردوسی تهران، معامله‌گران دلار را با قیمت ۶۱۵۰۰ از مردم خریداری می‌کنند و با قیمت ۶۲۵۰۰ تومان می‌فروشند.

معامله‌گران ارز می‌گویند نرخ ارز یک هفته است نزولی شده و بازار ارز از روند صعودی خارج شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد و ترس کاهش قیمت دلار، دارندگان ارزهای خانگی را روانه بازار کرده تا قبل از افت بیشتر قیمت‌ها اقدام به فروش کنند.

دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟

در همین حال در کانال‌های تلگرامی و در معاملات موسوم به فردایی، قیمت فروش دلار به ۶۱۴۰۰ تومان هم رسیده است.

فعالان بازار ارز با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است، پیش‌بینی کردند که همین روند کاهشی در هفته جاری ادامه داشته باشد.

کد خبر 847439 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • افشاگری بازیکن پیشین فولاد علیه این تیم
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند