Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان، اعضای باند ۹ نفره شرکت هرمی در شهر کرج دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وصول خبری مبنی بر حضور و فعالیت تعدادی از اعضای شرکت هرمی در یکی از مناطق شهر کرج، موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: کارآگاهان پس از اطمینان از صحت خبر به آدرس اعلامی مراجعه و با هماهنگی مقام قضائی وارد مخفیگاه آن ها شده و ۹ نفر از سر شاخه‌های اعضای این باند را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: در بازرسی از منزل متهمان، مقداری جزوات آموزشی مربوط به شرکت های هرمی و یک دستگاه رایانه کشف شد.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به صراحت به فعالیت و عضویت در شرکت هرمی اعتراف کردند. در مجموع این ۹ نفر بالغ بر ۶ میلیارد ریال در شرکت هرمی سرمایه گذاری کرده و در حال عضوگیری برای شرکت هرمی بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به این که همه مبالغ پرداخت شده به شرکت هرمی در قالب ارز از کشور خارج شده است، یادآور شد: پس از تکمیل تحقیقات، پرونده متهمان به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پلیس آگاهی استان البرز پلیس آگاهی استان شرکت هرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۷۴ نفر متهمان در تهران خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی پایتخت امروز اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس آگاهی، طی چند روز گذشته شبکه‌ای از سارقان خشن و قاپ‌زنان در قالب 21 باند متلاشی و 74 نفر از اعضای این باندها دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان بیش 500 دستگاه گوشی مسروقه کشف شده که در اسرع وقت تحویل مالباختگان می‌شود‌‌، افزود: این افراد بیشتر سابقه‌دار بودند و به واسطه هماهنگی‌های خوب با دستگاه قضایی بعد از تحمل کیفر از زندان آزاد و حتماً با پابند الکترونیک رصد خواهند شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: از طرح‌های در حال اجرا، پایش الکترونیکی مجرمین که در سایر استان‌ها نیز اجرا شده است، می‌توان به عنوان طرحی با هدف کاهش جرایم و افزایش رضایت مردم نام برد.

وی گفت: اگرچه آمار سرقت‌های مسلحانه کاهش یافته، اما دسترسی مجرمان به سلاح گرم همچنان یک معضل جدی است و به همین دلیل، برخورد قاطع با این افراد ضروری است. در همین راستا، تشدید مجازات‌ها از طریق قوانین در حال پیگیری، می‌تواند نقش موثری در مقابله با این معضل ایفا کند.

ولیپور گودرزی اضافه کرد: در راستای برگزاری هرچه بهتر کنکور، کارگروهی با حضور فراجا تشکیل شده است و تدابیر لازم برای ارتقای کیفیت آزمون اندیشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • اعضای شبکه «چتر بیت» دستگیر شدند؛ شبکه «چتر بیت» چه کسانی هستند و چه کاری انجام می‌دادند؟!
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • جزئیات تکان‌دهنده از عملیات پلیس در زیرپوست شهر؛ از انهدام خانه‌های فساد تا مقابله باقاچاق زنان
  • بازداشت ۷۴ تبهکار خطرناک در تهران
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران