Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@05:01:24 GMT

دستگیری ۱۷ سارق و کشف ۸۳ فقره سرقت منزل در قم

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۰۵۴۳

دستگیری ۱۷ سارق و کشف ۸۳ فقره سرقت منزل در قم

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گویی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در قم و شکایت مال باختگان به پلیس، با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری عاملان این سرقت ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی و همچنین مأموران انتظامی کلانتری های سطح استان قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی طی یک عملیات منسجم، ۱۷ عضو ۷ باند سرقت منزل شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی استان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی قم اضافه کرد: متهمان برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل شدند و در مواجهه با کارآگاهان در مجموع به ۸۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

میرفیضی با بیان اینکه ۱۰نفر از سارقان غیر بومی و ۷ نفر از آن ها بومی هستند، گفت: در بازرسی از منزل متهمان اقلام مسروقه شامل عتیقه جات، طلا و لوازم برقی منزل کشف شده است.

وی از شهروندان خواست، ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در محلات، سریعاً با شماره ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند

کشف بیش از ۷۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیس

جانشین فرمانده انتظامی استان قم نیز گفت:طی دو عملیات مشترک پلیس استان های قم و اصفهان ۷۱ کیلو و ۴۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد

سرهنگ بهادر اسماعیلی اظهارداشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از اقدام یک قاچاقچی مبنی بر انتقال مواد مخدر با یک دستگاه کامیونت در پوشش میوه و تره بار از استان های جنوب شرقی کشور به سمت استان های مرکزی مطلع شدند و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع پلیس قم با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی آن استان شناسایی و توقیف و در بازرسی از خودرو مذکور، ۵۰ کیلو و ۵۴۰ گرم تریاک کشف و متهم را دستگیر کردند .

وی ادامه داد: در عملیات مشترک دیگری مشخص شد فردی در پوشش خانواده با یک دستگاه خودروی سواری قصد انتقال مواد مخدر از استان های جنوب شرقی کشور به سمت استان های مرکزی دارد که با اقدامات خاص پلیسی و تبادل اطلاعات به موقع پلیس قم با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، اکیپ تلفیقی هر دو استان پس از شناسایی سوژه وارد منزل وی شده و خودرو مذکور را  توقیف و در بازرسی از آن نیز، ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و متهم را دستگیر کردند.

کشف ۲۲ کیلوگرم تریاک در قم

فرمانده انتظامی شهرستان قم نیز از کشف ۲۲ کیلو تریاک در قم خبر داد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۷ شهید بهشتی قم، ۶ نفر خرده فروش  دستگیر و ۲۲ کیلوگرم تریاک و۲۰۰ گرم شیشه و هروئین کشف شد.

وی تصریح کرد: از متهمان تعدادی آلات استعمال مواد افیونی،ترازوی توزین دیجیتال،گوشی تلفن همراه ،دستگاه کارتخوان ،مدارک شناسایی و وجه نقد کشف و توقیف شد.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی قم سرقت قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی قم سرقت قم فرماندهی نیروی انتظامی قم سرقت قم اخبار کنکور مبارزه با مواد مخدر سرقت منزل گرم تریاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری سارق سابقه‌دار خبر داد و گفت: سارق منازل بهارستان با ۱۰ سابقه کیفری دستگیر و به ۶ سرقت جدید اعتراف کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق منازل بهارستان، اظهار داشت: این سارق 10 مرتبه سابقه کیفری داشته که مجدد برای سرقت جدید منازل اقدام ‌کرده است.

وی با بیان اینکه این سارق از 6 سرقت جدید خود رونمایی و اعتراف کرده است، افزود: پلیس با اقدامات فنی و اطلاعاتی و با استفاده از دوربین‌های مداربسته، سارق را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بهارستان با بیان اینکه سارق با حضور در مقابل منازل و نبود افراد خانواده در خانه با استفاده از شاه‌کلید وارد منازل می‌شد، تصریح کرد: این سارق در شهرهای صالحیه، گلستان و نسیم‌شهر اقدام به سرقت می‌کرد.

دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر

عسکری‌نیا در پایان با تأکید بر برخورد قاطع نیروی انتظامی با سارقین خاطرنشان کرد: این سارق سابقه‌دار از گذشته و حبس‌های متوالی خود درس عبرت نگرفته است و به سرقت‌های خود ادامه می‌داد که در حال حاضر پرونده متهم تکمیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد