Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شورای المپیک آسیا در سی و نهمین نشست مجمع عمومی خود که بصورت حضوری و غیرحضوری در عمان آغاز شده است میزبان بازی‌های آسیایی در سال‌های ۲۰۳۰ را از بین نامزدهای اصلی یعنی قطر و عربستان انتخاب خواهد کرد.

شیخ احمد الفهد آل صباح رییس شورای المپیک آسیا با تاکید بر شایستگی نامزدهای کسب میزبانی بازی‌های آسیایی گفت: بر این باورم که ما همیشه همبستگی و اتحاد نشان می‌دهیم و به همین دلیل سعی می‌کنم به راه حلی دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هر ٢ شهر بازدید کرده‌ام و آنها آماده میزبانی بازی‌های آسیایی در سال ۲۰۳۰ هستند.

وی ادامه داد: آنها از پشتیبانی مالی و زیرساخت‌های ورزشی عالی از همه سطوح دولتی برخوردار هستند. سعی خواهم کرد تا به یک موقعیت برد-برد دست یابیم.

همچنین در این جلسه، رییس کمیته ارزیابی OCA، آندره کرایوکوف، دبیرکل کمیته المپیک قزاقستان اظهارداشت: که هر دو شهر از فرصت و ظرفیت بالایی برای میزبانی بازی‌های آسیایی ٢٠٣٠برخوردار هستند.

نشان شایستگی شورای المپیک آسیا به مالدیو و لبنان رسید

دبیران کل کمیته ملی المپیک مالدیو و لبنان نشان شایستگی شورای المپیک آسیا را دریافت کردند.

در مجمع شورای المپیک آسیا  احمد مرزوق دبیرکل کمیته ملی المپیک مالدیو و سرتیپ (بازنشسته) حسن روستوم، دبیرکل کمیته المپیک لبنان، عناوین نشان افتخار OCA را دریافت کردند.

این ۲ نفر جوایز شایستگی خدمات ورزشی آسیایی را از شیخ احمد الفهد الصباح، رئیس OCA و سید خالد بن حمد البوسایی رئیس کمیته ملی المپیک عمان دریافت کردند.

مرزوق از سال ۲۰۰۹ دبیرکل کمیته ملی المپیک مالدیو و نیز یکی از اعضای قدیمی کمیته رسانه‌ای شورای المپیک آسیا بوده است. وی نماینده مجمع الجزایر مالدیو در فوتبال رده سنی زیر ۱۶ و۱۹ سال و سنی امید است.

حسن رستوم نیز از سال ۲۰۱۳ دبیرکل کمیته ملی المپیک لبنان بوده است. وی اکنون رییس فدراسیون قایقرانی لبنان است، سمتی که از سال ۱۹۹۸ تاکنون عهده دار بوده و عضویت در کمیته بین المللی ورزش‌های نظامی نیز در کارنامه مدیریتی وی قرارگرفته است.

برچسب‌ها شورای المپیک آسیا قطر مالدیو لبنان عمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای المپیک آسیا قطر مالدیو لبنان عمان شورای المپیک آسیا قطر مالدیو لبنان عمان اخبار کنکور میزبانی بازی های آسیایی شورای المپیک آسیا کمیته ملی المپیک دبیرکل کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۰۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد: امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان.

لازم به توضیح است، سمینار فوق از 24 تا 28 ژوئن 2024 (4 تا 8 تیر ماه 1403) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی