Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی با انتقاد از رهاسازی و ورود پساب فاضلاب بندرعباس به دریا افزود: این امر تهدیدی جدی علیه سلامت شهروندان است که علاوه بر ایجاد آلودگی زیست محیطی در منطقه ، سبب ایجاد بوی متعفن در سطح شهر شده است.

وی خاطر نشان ساخت: دستگاه قضایی بر اساس رسالت خود در خصوص پیگیری حقوق عامه، برخورد با دستگاه های اجرایی که در انجام وظایف قانونی خود کوتاهی می کنند را با جدیت دنبال خواهد کرد تا از تضییع بیت المال و حقوق مردم جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس شورای عالی قضایی استان هرمزگان با تأکید بر رسیدگی جدی به موضوع فاضلاب شهر بندرعباس در شورای حفظ حقوق بیت المال استان هرمزگان اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات این شورا از تصفیه خانه بندرعباس بازدید شد و با توجه به مشاهده مشکلات اساسی در اکثر قسمت های این پروژه ، مقرر گردید در اسرع وقت علاوه بر رفع نواقص و جلوگیری از ورود فاضلاب به دریا ، با هدایت آن به سمت غرب شهر بندرعباس ، پساب موجود در صنایع بزرگ مورد استفاده قرار گیرد.

صالحی اظهار داشت: مقرر گردید در جلسه ای با حضور دادستان مرکز استان، معاون عمرانی استانداری، مدیرعامل آبفا و نماینده شرکت پیمانکار، دستگاه‌های مربوطه در سریعترین زمان ممکن معضل فاضلاب را برطرف کنند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام اینکه صیانت از محیط زیست و بهداشت عمومی خط قرمز دستگاه قضایی استان است ابراز امیدواری کرد: دستگاه های مسئول پیش از اتمام مهلت قانونی نسبت به عمل به وظایف خود و جلوگیری از تخریب بیشتر محیط زیست و خسارات ناشی از آن اقدام نمایند.

صالحی همچنین تأکید کرد: در مقابله با تضییع حقوق مردم و تهدید سلامت عمومی با هیچ فردی در هر جایگاهی تعارف نداریم.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان تصریح کرد: پیگیری برای رفع مشکل فاضلاب شهر بندرعباس به صورت مستمر و مداوم توسط دستگاه قضایی ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

منبع: فارس

کلیدواژه: آب و فاضلاب دستور ویژه دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین

حجت الاسلام علی مصطفوی رییس کل دادگستری استان قزوین پس از انتصاب در پست جدید رییس کل دادگستری استان گفت: کسی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضایی هرگز دست رد به او نمی‌زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلا با ما مشورت نگرفتی و در این شرکت سرمایه گذاری کردی، به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آنها به زودی مرتفع شود.

حجت الاسلام مصطفوی اضافه کرد: در این اوضاع اقتصادی شاید ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان رقم بالایی نباشد، اما برای عده‌ای همین ارقام نیز مهم است که باید با همدلی همه نیرو‌ها به حل این مشکلات اقدام کرد.

این مسئول بیان کرد: موضوع اخیری که در استان رخ داده نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هرحال اتفاقی است که رخ داده و ممن یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم، توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • میانگین بهره مندی مازندران از فاضلاب بهداشتی ۲۱ درصد است
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد