Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحد سرود در بخش رسانه در آستان مطهر علوی از آغاز طرح «جوانه های علوی برای سرود اسلامی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه مطهر علوی، «سید شبّر طباطبایی» مسئول واحد سرود در بخش رسانه آستان مطهر علوی اعلام کرد: طرح « جوانه های علوی برای سرود اسلامی» آغاز شد. این طرح به روش های تواشیح خوانی و آموزش مقامات می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طباطبایی افزود: هدف از اجرای این طرح بهره برداری از انرژی جوان ها و آماده سازی آنها برای خواندن سرودهای ولایی و تواشیح است.

 

وی ادامه داد: این طرح در طول سال ادامه دارد. در آغاز راه اندازی این طرح 70 نفر شرکت کردند. برنامه درسی این دوره شامل سرود و تواشیح اسلامی علوی به همراه آموزش روش های مقامات و  گونه های صداست.

 

آستان مطهر علوی این طرح را به صورت حضوری باتوجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت تدابیر بهداشتی و پروتکل های سازمان های بهداشتی برگزار می کند.

 

واحد سرود در آستان مطهر علوی شامل گروهی از خوانندگان و مداحان اهل بیت (ع) است که در برپایی مناسبت های دینی و مجالس اسلامی در آستان مطهر علوی و کشورهای خارجی مشارکت گسترده دارند.

 

گفتنی است، مقام مجموعه ای از نغمه هایی است که با فواصل مشخص و از پیش تعیین شده سازمان یافته اند. گونه های صدا نیز نوعی تقسیم بندی صدای انسانی برای آواز و با محدوده های صوتی متفاوت و انواع طنین یا رنگ صداست.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: سرود اسلامی طرح جوانه ها آستان مطهر علوی آستان مطهر علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سرود مریانج من

دریافت 31 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سرود مریانج من توسط گروه همخوانی منتظران مهدی (عج) اجرا شد.

کد خبر 6095372

دیگر خبرها

  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • آیا امام صادق (ع) فقط گوشه‌ای می‌نشست و درس می‌داد؟
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم مطهر رضوی
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • آغاز تشییع پیکر مطهر ۴ شهید تازه تفحص‌شده در اصفهان
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد
  • حجت الاسلام استاد علوی تهرانی در مسجد امیر به سخنرانی می پردازد
  • رونمایی از سرود مریانج من