Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن مسلمانان «راشمور» انگلیس یک درخت کریسمس را به نشانه همکاری میان ادیانی،انسجام حمایت از مسیحیان این منطقه برای آنها تهیه و تزئین کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « inyourarea»، انجمن مسلمانان «راشمور» انگلیس یک درخت کریسمس را به نشانه همکاری میان ادیانی،انسجام حمایت از مسیحیان این منطقه برای آنها تهیه و تزئین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تهیه این درخت کریسمس با حمایت مالی انجمن مسلمانان راشمور انجام شده است تا در زمان جشن کریسمس به مسیحیان هدیه داده شود و موجب مسیحیان خوشحالی ساکنان شود.

 

اقدام انجمن مسلمانان برای تهیه درخت کریسمس تازه ترین همکاری میان مسلمانان و مسیحیان منطقه پس از آن است که كلیسای «آلدرشات» از اعضای جامعه مسلمان راشمور برای اقامه نماز جمعه در سالن این کلیسا بعد از تعطیل شدن مساجد در ماه مارس دعوت به عمل آورد.

 

ظفر مالک ، عضو انجمن مسلمانان راشمور در این باره توضیح داد: این اقدام زمانی آغاز شد که ما از برخی مسئولان درخواست کردیم اگر می توانند ما را در یافتن مکانی برای عبادت و برگزاری نماز جمعه کمک کنند.

 

وی افزود: ما اعضای انجمن مسلمانان راشمور خوشحالیم که این درخت کریسمس را تهیه کردیم و امیدواریم که این درخت برای مسیحیان شادی و خوشحالی و برای همه ما همبستگی و پیوند بیشتر به وجود بیاورد.

 

مالک همچنین گفت: صلح یک انتخاب است  و از هر یک از ما شروع می شود. ممکن است در جهان صلح برقرار نباشد |،اما ما می توانیم در اینجا در راشمور صلح داشته باشیم.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: کریسمس مسیحیان مسلمانان انجمن مسلمانان درخت کریسمس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) شایعۀ قطع درخت در پارک لاله صحت ندارد

پس از شایعات دربارۀ قطع درختان برای ساخت فرهنگسرا در بوستان لالۀ تهران، بلافاصله ویدیو‌هایی در محل پارک لاله منتشر شد که ۳ خانم و یک فعال محیط‌زیست از شهردار تهران درخواست می‌کنند درختان را قطع نکند.

به گزارش فارس، خبرنگاران از مسئولان شهرداری علت فنس‌کشی را جویا شد که مشخص شد این حریم‌سازی براساس نیاز پارک و بنا به درخواست مردم بعد از برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های متنوع ماه‌های قبل صورت گرفته و برای پروژۀ ایجاد فضای عمومی و آبنما برای زیباسازی بوستان لاله است و قرار نیست حتی یک درخت هم درآنجا قطع شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) شایعۀ قطع درخت در پارک لاله صحت ندارد
  • لحظه نجات فرد پناهنده بر روی درخت در سیل (فیلم)
  • (ویدئو) نجات مرد سیل‌زده که ۵ روز بالای درخت بود
  • درام و فانتزی ژانر فیلم‌های هشتمین پاتوق فیلم کوتاه شدند
  • (تصاویر) تهدید درخت‌های قدیمی پارک لاله؟
  • بیانیه آشوریان ارومیه در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش