Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، بهرام سرمست امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با تبریک هفته پژوهش به اندیشمندان و پژوهشگران اظهار کرد: قطعا ایده پردازی ها و نوآوری های این عزیزان در موضوعات و عرصه های مختلف می تواند به شکوفا شدن بیشتر کشور کمک کند.

وی پیشاپیش روز پرستار را به کادر درمان و بویژه پرستاران فداکار و همچنین طلاب جهادی به عنوان پرستاران افتخاری تبریک گفت و بیان داشت: ما مدیون رشادت های کادر درمانی بویژه پرستاران ایثارگر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم در ادامه به مناسبت شب یلدا اشاره کرد و گفت: محدودیت ها و نظارت های بیشتر و شدیدتری برای شنبه و یک شنبه هفته آینده لازم است تا سهل انگاری های احتمالی برخی از افراد به موج سوم کرونا در استان منجر نشود.

وی افزود: البته گرامیداشت این شب به عنوان یک مناسبت آئینی، امری است که از دیرباز مرسوم بوده، اما همه می توانیم بر اساس شرایط خاص شیوع کرونا، به صله رحم های مجازی بپردازیم و این شب را گرامی بداریم.

سرمست همچنین ضرورت تذکر و یا حتی توبیخ برخی نهادها یا دستگاه های اجرایی با نمره ارزیابی کمتر از 70 در رعایت شیوه نامه های بهداشتی را یادآور شد و اذعان کرد: در عین حال دستگاه هایی که بیشترین رعایت شیوه نامه ها را نیز دارند می توانند مورد تشویق قرار گیرند.

استاندار قم سپس به لزوم نوبت دهی الکترونیکی در مطب پزشکان برای عدم تجمع بیماران در اتاق انتظار توجه داد و اضافه کرد: این امر باید از خود پزشکان مسؤول در دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان آغاز شود و دانشگاه علوم پزشکی موظف است هر هفته گزارشی از این موضوع ارائه دهد.

وی افزود: همچنین سازمان نظام پزشکی استان مکلّف است تا بر اساس شیوه نامه های ستاد مبارزه با کرونا، زمینه های لازم برای الکترونیکی شدن نوبت دهی در مطب پزشکان استان را دنبال کند.

سرمست در عین حال به ضرورت ساماندهی روزبازارهای استان اشاره و خاطرنشان کرد: عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در روزبازارها و یا کاهش نظارت بر این مراکز هم می تواند به گسترش و شیوع بیشتر کرونا بیانجامد و از این رو، ساماندهی این مراکز باید به دغدغه ای برای همه مسؤولان ذیربط تبدیل شود.

استاندار قم در پایان این نشست از برخی پرستاران زحمتکش استان به صورت نمادین تقدیر کرد.

 

فارس

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کرونا شب نشینی شب یلدا شیوه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا

پلیس آمریکا به طور عجیبی یک دانشجوی معترض را در دانشگاه جورجیا دستگیر و بازداشت کرد.

به گزارش مشرق، بازداشت عجیب این دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا در محوطه دانشگاه جورجیا را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • ببینید | پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی
  • جنگ پهپادها در آسمان؛ شیوه جالب برای ساقط کردن پهپاد اوکراینی! | فیلم
  • پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی + فیلم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا