Web Analytics Made Easy - Statcounter

​در جدیدترین گزارش بین‌المللی از ۱۰ بانک برتر اسلامی از لحاظ رشد دارایی‌ها، ایران با سه بانک ملت، پست بانک و کشاورزی رتبه نخست را دارد.

به گزارش به نقل از روابط عمومی پست بانک، نشریه بین‌المللی بنکر در جدیدترین گزارش خود از رتبه ‌بندی برترین بانک ها و موسسات مالی اسلامی در جهان به نام سه بانک ایرانی اشاره کرده که در بین ۱۰ بانک برتر اسلامی جهان قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، رتبه‌بندی بانک‌های اسلامی جهان از لحاظ بیشترین رشد دارایی‌ها نشان می دهد، کشورمان با بیشترین تعداد بانک در بین ده بانک برتر قرار دارد. به گونه ای که بانک ملت با ۸۲۳۰۵ میلیون دلار دارایی‌های منطبق بر شریعت با تغییرات ۵۵.۴ درصدی در رتبه نخست بانک های ایرانی در این بین و در رتبه ششم رتبه بندی ده بانک برتر اسلامی از لحاظ بیشترین رشد دارایی ها قرار دارد.

پس از بانک ملت، پست بانک ایران با ۳۷۱۷ میلیون دلار دارایی‌های منطبق بر شریعت و با تغییرات ۴۹.۲ درصدی در جایگاه هشتم بانک های برتر اسلامی جای گرفته و در نهایت سومین بانک ایرانی، بانک کشاورزی است که با ۳۸۹۷۳ میلیون دلار دارایی‌های منطبق بر شریعت و با تغییرات ۴۶.۵ درصدی، رتبه نهم را کسب کرده است.

مروری بر لیست برترین بانک‌های اسلامی از لحاظ رشد دارایی‌ها، مشخص می کند که کشور سودان با دو بانک خارطوم (بیشترین درصد تغییرات: ۳۸۱.۷ درصد) و ملی اُمدورمان، رتبه های اول و دوم را از آن خود کرده است و پس از آن نیز بانک های متعلق به کشورهای قطر، عراق و انگلستان قرار گرفته اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پست بانک برترین بانک های اسلامی رشد دارایی ها برتر اسلامی بانک برتر بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک روزبه چشمی یکی از مهره‌های تأثیرگذار استقلال در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بوده است. بازیکن باتجربه آبی‌ها که نقش مهم و کلیدی در خط دفاعی تیم داشته و در مسابقاتی که به عنوان هافبک دفاعی بازی کرده نیز نمره قبولی دریافت کرده است.

روزبه در این فصل یک گل سرنوشت ساز و سه امتیازی را در جدال برابر سپاهان وارد دروازه پیام نیازمند کرد. گلی که ممکن است سرنوشت قهرمان بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر را تعیین کند و جام را به اردوی آبی‌های پایتخت بیاورد.

چشمی طی دوران حضور در استقلال که به بیش از 200 بازی رسیده، تنها هشت بار موفق به گلزنی شده است اما تیم‌هایی که این بازیکن برای گلزنی انتخاب کرده، جزو تیم‌های قدرتمند و مدعی هستند.

در لیگ برتر، او توانسته است مقابل پرسپولیس، سپاهان، ملوان (تیم‌های دوم تا چهارم جدول فعلی) فولاد، ذوب آهن و استقلال خوزستان گلزنی کند. این بازیکن در لیگ قهرمانان نیز دروازه الدحیل را گشوده تا در آسیا نیز موفق به گلزنی شود.

در میان فهرست قربانیان خاص و کم تعداد چشمی، قرار نگرفتن نام تراکتور نیز خودنمایی می‌کند. تیمی که روز چهارشنبه به مصاف استقلال می‌رود و باید دید که روزبه موفق به گلزنی خواهد شد و یا اینکه حداقل می‌تواند زمینه ساز پیروزی تیمش شود یا خیر.

دیگر خبرها

  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • کدام منطقه جهان بیشترین تاثیر تغییرات آب‌وهوایی را تجربه کرد؟
  • روسیه به کانادا هشدار داد
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکا را بلوکه کرد
  • روسیه دارایی‌های بزرگترین بانک آمریکایی را مسدود کرد