Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@20:58:22 GMT

متجاوزان به حریم امنیت به سزای عمل خود خواهند رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۱۱۵۷

متجاوزان به حریم امنیت به سزای عمل خود خواهند رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز با اشاره به مقام شهید و شهادت در مکتب اسلام اظهار داشت:درس ایثار و از خودگذشتگی از مهم‌ترین آموزه‌های مسیر شهادت است و آنان با نثار جان خود به عنوان پر ارزش‌ترین دارایی یک انسان، در مسیر آرمان‌های امام حسین (ع) و یاران باوفایش حرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی با تبریک و تسلیت شهادت سرباز مدافع وطن "مرتضی براتی" به مردم ولایت مدار شهرستان خمین و خانواده این شهید معزز خاطر نشان کرد: شهادت پلیس در رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان، برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند.

وی ارمغان ماندگار خط سرخ شهادت را عزت و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی دانست و یادآور شد: در شرایط کنونی فرهنگ شهادت، به خوبی در بین کارکنان ناجا نهادینه‌شده و مدافعان امنیت با نثار خون خود، بقای این فرهنگ را تضمین کرده و درس ایثار و شجاعت به دیگر افراد جامعه می‌آموزند.

این مقام عالی انتظامی تصریح کرد: بی تردید برای ما جاماندگان از شهدا ، شرکت در چنین مراسمی، یک توفیق الهی برای انتقال پیام شهدا می باشد چراکه در زمان کنونی گرد و غبار ناشی از فتنه و بی بصیرتی خطرناکتر از گذشته است و پیام این آئین نیز چیزی جز ارتقاء بصیرت برای تشخیص حق از باطل در شرایط مختلف نیست.

وی با اشاره به این که بار اصلی برقراری امنیت بر دوش نیروی انتظامی است، اظهار داشت: فرهنگ شهادت طلبی، رمز اقتدار و ماندگاری انقلاب اسلامی و اساس همه کارها و فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و علمی امنیت است و این امنیت بی تردید مدیون ایثار خون شهیدانی چون شهید براتی است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی پاسداری از ارزش های نظام و حفظ خون شهداء را بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: شهداء با ایثار و فداکاری های مثال زدنی، شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور تا پای جان ایستادگی کردند تا پرچم امنیت در کشور پر افتخار ایران اسلامی همیشه در اهتزاز بماند.

مفخمی شهرستانی با تأکید بر عزم و اراده راسخ کارکنان ناجا در دفاع از ارزش‌ها و کیان ایران اسلامی افزود: بی تردید عاملان شهادت این شهید بزرگوار هرگز نخواهند توانست از چنگال قانون گریزی نخواهد بود و در سایه اقتدار نیروهای ولایتمدار پلیس مرکزی، متجاوزان به حریم امن امنیت و قانون، باید بدانند که سرانجام به سزای عمل ناجوانمردانه خود خواهند رسید.

در حال به روزرسانی

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید امنیت استان مرکزی شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل زارعی کوشا در پی شهادت ستوان دوم جلال اعتماد پیامی صادر کرد، متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

امروز در سالگرد شهادت امام جعفر صادق علیه السلام خبر شهادت سرباز وطن، ستواندوم جلال اعتماد، که در انجام وظیفه مقدس حفاظت از مرزهای ایران اسلامی در کنار همرزم شهیدش فرزین دلیان در هنگ مرزی بانه مجروح شده بود را دریافت کردیم.

شهادت این جوان برومند نشان از کینه توزی و خباثت عناصر وابسته به جریان منحوس صهیونیستی دارد که امروز درمانده‌تر و آواره‌تر از همیشه با دست زدن به تحرکات کور ضد امنیتی همچنان در منجلاب بی هویتی و استیصال دست و پا می‌زنند که یقیناً نخواهند توانست در انسجام ملی و اراده پولادین مردم غیرتمند کردستان در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مرزهای میهن عزیز اسلامی مان خللی ایجاد کنند.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف استان کردستان شهادت این مرزبان دلاور را به فرمانده معظم کل قوا، خانواده‌های معظم شهدا و نیروهای مسلح، به ویژه به مردم شهید پرور شهرستان قروه و نیز به خانواده داغدار و همسر و دختر خردسال این شهید عزیز تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان برای روح آن عزیز علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و اجر خواستارم.

همچنین از وزارت امور خارجه و دستگاه‌های مربوط انتظار می‌رود که با جدیت، این جنایت را پیگیری نموده و اقدامات لازم را برای محکومیت و پاسخگو کردن عاملین این اقدامات به عمل آورند.

گفتنی است؛ شامگاه چهارشنبه بر اثر تیراندازی گروهک‌های معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال بانه، علاوه بر شهادت سرباز وظیفه «فرزین بلیان»، ۲ سرباز وظیفه و یک نیروی کادر نیز مجروح شدند که برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 6096450

دیگر خبرها

  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر