Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله جلسات آنلاین ایران و روسیه با موضوع تاریخی نگری و دین هفته آینده برگزار می‌شود.

سلسله سخنرانی‌های آنلاین ایران و روسیه با همکاری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و بنیاد مطالعات اسلامی روسیه یکشنبه ۳۰ آذرماه با موضوع تاریخی نگری و دین برگزار می‌شود.

این جلسه با حضور محمد عرب صالحی دانشیار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی یکشنبه ۳۰ آذر ماه ساعت ۱:۳۰ به وقت تهران و ۱۶ به وقت مسکو برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه به زبان روسی و فارسی بوده و سخنرانی به صورت آنلاین پس از ثبت نام اطلاع رسانی می‌گردد.

یادآور می‌شود حجت الاسلام محمد عرب صالحی دانشیار و رئیس پژوهشکده حکمت و دین پژوهی پژوهشگاه اندیشه اسلامی بوده و در حوزه‌های تاریخی نگری و هرمنوتیک صاحب نظر است.

همچنین از وی تا کنون کتاب‌ها و مقالاتی چون فهم در دام تاریخی نگری، تاریخی نگری و دین، گادامر و تاریخ مندی فهم، تاریخی نگری و مرزهای دانش به چاپ رسیده است.

کد خبر 5097470

منبع: مهر

کلیدواژه: فعالیت های قرآنی مسکو روسیه پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی سازمان اوقاف و امور خیریه فعالیت های قرآنی قرآن رادیو معارف ویروس کرونا چهل وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی حرم امام حسین سازمان تبلیغات اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی رایزنی فرهنگی آیت الله رشاد معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمید شهریاری برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری خوزستان اظهار کرد: جنس انقلاب اسلامی رشد و شکوفایی و تحقق کرامت انسان است؛ رشد عقلانیت ایمان، اخلاق و آداب، عدالت و آزادی، پیشرفت و عزت، وحدت و همدلی و همچنین برادری در واقع خدمت به انسان‌ها است که همه اینها در مجموع باعث کرامت انسان می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: انسان ذاتاً کریم است اما کرامت اکتسابی در پرتوی حرکت جمعی انسان‌ها محقق می‌شود.

وی با تبریک فرارسیدن روز معلم بیان کرد: شهید مطهری با همه آثار گران بهای خود طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی بر پایه شکل‌گیری جمهوری اسلامی است و درسی که از این شهید می‌توانیم بگیریم، یک درس ایثار است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: خوب است که در سالگرد ارتحال شهید مطهری و روز معلم در سطوح گوناگون جامعه برای تحقق این کرامت، نهضت بازخوانی اندیشه شهید مطهری را هم داشته باشیم.

کد خبر 6091316

دیگر خبرها

  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • انتقادات پهلوی به قاجاریان به‌خاطر امتیازدادن به بیگانگان!
  • از باستان‌شناسی خلیج‌فارس غافل مانده‌ایم
  • جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • قالیباف: جوانان و نوجوانان اندیشه مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • استاد مجتهدی هم معلم و هم مولف بود
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است