Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حمایت از کادر درمان استان بوشهر باید در اولویت قرار گیرد گفت: باید از دورهمی‌های شب یلدا پرهیز شود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نشست شورای فرهنگ عمومی که به صورت مجازی برگزار شد، عنوان کرد: نهادینه شدن فرهنگ بهداشتی در عرصه‌های اجتماعی برای مقابله با کرونا امری مهم و ضروری است که باید در جامعه نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر افزود: سلامت از ارکان، برنامه و تکالیف مهم اسلامی محسوب می‌شود به‌گونه‌ای که هرگونه فعالیتی که سلامت جامعه و فرد را تهدید می‌کند حرام و مجرمانه است.

وی با بیان اینکه همکاری و مشارکت همه مردم در عرصه مقابله با کرونا امری مهم و ضروری است تصریح کرد: خدمات کادر درمانی و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در عرصه مقابله با کرونا درخور تحسین است.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از رئیس دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان بوشهر در عرصه مقابله با کرونا تأکید کرد: حمایت و پشتیبانی از کادر درمان استان بوشهر در تأمین تجهیزات، حل مشکلات در بخش‌های مختلف باید در اولویت قرار گیرد.

مدیریت جلوگیری از چرخش کرونا

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: برای مدیریت جلوگیری از چرخش ویروس کرونا باید همگان نقش خود را ایفا کنند و لازم است که از دورهمی‌ها شب یلدا پرهیز شود

وی با تأکید بر فرهنگ‌سازی در مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا تصریح کرد: در آستانه شب یلدا قرار داریم و باید از دورهمی‌ها پرهیز شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با تأکید بر اینکه شب یلدا نباید بهانه‌ای برای شکل‌گیری دورهمی خانوادگی شود اضافه کرد: لازم است همه مردم از تجمع و اجتماعات گوناگون بپرهیزند که تبلیغ در این عرصه برای فرهنگ‌سازی از سوی صداوسیما، شهرداری، سپاه، بسیج، اصحاب رسانه، هنرمندان و سایر گروه‌ها و نهادها باید موردتوجه قرار بگیرد.

ترویج فرهنگ‌سازی پرهیز از دورهمی‌ها

وی با تأکید بر تولید برنامه و پخش آن از طریق شبکه‌های اجتماعی برای ترویج فرهنگ‌سازی در پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی و اجتماعات گوناگون تصریح کرد: برنامه‌های خوبی در عرصه مقابله با کرونا تاکنون در استان بوشهر تدوین و پخش‌شده ولی کافی نیست و باید ادامه داشته باشد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه برای پرهیز از دورهمی‌ها گروه‌های جهادی تشکیل شود، افزود: برای مقابله با کرونا و فرهنگ‌سازی آن در جامعه و پرهیز از دورهمی‌ها به ویژه در مراسم‌ها ازجمله شب یلدا گروه‌های جهادی تشکیل شود.

سند مهار کرونا تدوین شود

وی با بیان اینکه اکنون در شرایط سخت کرونایی قرار داریم که مدیریت رعایت امور بهداشتی و پیشگیری از انتشار و ابتلا به کرونا تکلیف مهمی برای همه مردم محسوب می‌شود گفت: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر باید سند مهار بیماری کرونا در بازه زمانی مشخص در استان بوشهر تدوین کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر برای شکست کرونا باید مانند روزهای اول شیوع این بیماری در کشور به عنوان الگو باشد خاطرنشان کرد: اکنون ۴۰ درصد شهرستان‌های استان در وضعیت نارنجی و مابقی زرد هستند که باید با برنامه‌ریزی حداکثر تا اول بهمن‌ماه شرایط کرونایی همه شهرستان‌ها زرد و سفید شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداری صدا و سیما بسیج امام جمعه بوشهر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر كرونا همه باهم علیه کرونا استان بوشهر استانی فرهنگی و هنری شوراي فرهنگ عمومي سلامت کادر درمانی نماینده ولی فقیه در استان عرصه مقابله با کرونا پرهیز از دورهمی ها امام جمعه بوشهر استان بوشهر کادر درمان فرهنگ سازی پرهیز شود شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز معلم، گفت: علم‌آموزی بدون در نظر گرفتن مسائل اخلاقی ارزش لازم را نداشته و نمی‌تواند برای جامعه مفید باشد.

وی اضافه کرد: در سایه ترویج مسائل اخلاقی و تربیتی انسان‌های با اخلاق، عدالت خواه و خدمت‌گزار حاصل شده که می‌توانند آینده کشور را تضمین کنند.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: تربیت این نیرو‌های با ارزش و توانمند جزو رسالت خطیر معلمان و فرهنگیان در نظام جمهوری‌اسلامی است.

عباسی خطاب به دانش آموزان نیز گفت: نوجوانان و جوانان باید نسبت به تاریخ معاصر کشور و سرگذشت انقلاب اسلامی آگاهی داشته باشند و نسبت به رشادت و ازخودگذشتگی‌هایی که برای حفظ نظام اسلامی صورت گرفته، مطلع شوند.

وی فرهنگ و تمدن ایرانی را آمیخته با فرهنگ دینی دانست و افزود: تقویت فرهنگ بومی و اسلامی در بین جوانان و نوجوانان نقش بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی کشور‌های غربی دارد.

در پایان این مراسم از فرهنگیان نمونه شهرستان به مناسبت روز معلم با اهدای لوح قدردانی شد.

امروز ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت سردار شهید مرتضی مطهری است که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز معلم نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ترویج آموزه‌های اخلاقی در اولویت فرهنگیان باشد
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • سالفه دریانوردان، دورهمی اهل دریا با داستان‌هایی از قشم تا هند و آفریقا
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید