Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از میراث آریا، علی‌اصغر مونسان درباره انتشار آگهی‌های تور واکسیناسیون کرونا در فضای مجازی، گفت: هیچ واکسن تأییدشده‌ای در کشورهای منطقه وجود ندارد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی تصریح کرد: هم‌وطنان این نکته را در نظر داشته باشند آنچه که به‌عنوان واکسن‌ در منطقه وجود دارد، هنوز مرحله آزمایش بالینی را می‌گذراند و در حال آزمایش روی انسان‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مونسان افزود: این کار برای هموطنان بسیار خطرناک است و قطعاً با این تورهایی که جان هموطنان را به خطر می‌اندازند برخورد قضایی لازم خواهد شد.

به گزارش ایرنا، از چند هفته پیش که اخباری مبنی بر کشف واکسن کرونا توسط سه شرکت داروسازی منتشر شد، عده‌ای سودجو دست به کار شده و با انتشار آگهی در فضای مجازی تبلیغاتی را با عنوان تور استانبول ویژه تزریق واکسن کرونا آغاز کردند. این آگاهی که برگزاری تورهای گردشگری به مقصد ترکیه را تبلیغ می کرد در فضای مجازی انعکاس زیادی داشت که در آن ادعایی مربوط به تزریق واکسن کرونا در این کشور برای گردشگران این تور مطرح‌ شده بود.

ظاهرا این تور که قیمت آن از ۱۲ میلیون تومان شروع می‌شود، با شعار سفر و سلامتی برای اواخر دی‌ برنامه‌ریزی شده و بنابر اعلام، یک روز گشت شهری رایگان هم دارد. پیگیری ها نشان داد این تبلیغ نه متعلق به آژانس مسافرتی است و نه اصلا چنین آژانسی وجود خارجی دارد و یک اقدام کلاهبرداری است.

حرمت الله رفیعی رئیس هیات‌مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران بلافاصله اعلام کرد که « هیچ آژانسی در کشور اقدام به این کار نکرده است البته مراجع قضایی را در خصوص این کلاهبرداری در جریان گذاشته‌ایم. البته اگر آژانسی هم مرتکب چنین تخلفی شود اعلام می شود تا با آن برخورد شود. باید برخورد کاملی با چنین افراد کلاهبرداری شود تا بیش از این لطمه به آژانس‌های مسافرتی وارد نشود.»

برچسب‌ها علی اصغر مونسان ویروس کرونا میراث فرهنگی ترکیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علی اصغر مونسان ویروس کرونا میراث فرهنگی ترکیه علی اصغر مونسان ویروس کرونا میراث فرهنگی ترکیه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان

حجت الاسلام حمیدی گفت : در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام  ابراهیم حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان در جلسه شورای برنامه ریزی این نهاد از تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۴ هزار و ۴۱۱ عدد سلاح گرم در سراسر استان کشف وضبط شده است.

وی افزود: از این تعداد ۷۴ درصد کشفیات سلاح جنگی و مابقی سلاح شکاری غیرمجاز بوده است.

او اظهار داشت: برنامه محوری در دستور کار صف و ستاد دستگاه قضایی استان قرار دارد و مدیران قضایی باید علاوه بر اجرای برنامه‌ها میزان اثر بخشی آن‌ها را نیز مورد تجزیه، تحلیل و بررسی قرار دهند.

حجت الاسلام حمیدی تاکید کرد : ما معتقدیم مسائل فرهنگی و اجتماعی راه کار فرهنگی و اجتماعی دارند و دستگاه‌های متعددی در این زمینه باید به رسالت خود در انجام فعالیت‌های فرهنگی عمل کنند و اقدامات پلیسی و قضایی باید در کنار اقدامات فرهنگی قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ حفارغیر مجاز در شهرستان سوادکوه
  • ۵ حفار غیر مجاز در شهرستان نیشابور دستگیر شدند
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر