Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-04@22:39:10 GMT

متروی تهران فردا به برج میلاد می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۱۴۹۸

متروی تهران فردا به برج میلاد می‌رسد

رویداد۲۴ علی امام مدیر عامل شرکت متروی تهران با اشاره به افتتاح دو ایستگاه مترو در خط ۶ و ۷ متروی تهران اظهار کرد: فردا ۲۷ آذر ماه رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس با حضور شهردار و رئیس شورای شهر تهران ایستگاه مترو امیر کبیر در خط ۶ و ایستگاه برج میلاد در خط ۷ را افتتاح خواهند کرد.

وی ادامه داد: این دو ایستگاه مشخصات خاص خود را دارند، ایستگاه امیر کبیر پایین‌تر از میدان شهدا قرار گرفته و قبل از ایستگاه میدان شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام تصریح کرد: این ایستگاه در بخش جنوبی خط ۶ متروی تهران قرار دارد و به جهت موقعیتی که محل ایستگاه است، انتظار داریم استقبال مناسبی از این ایستگاه صورت گیرد و تمام پله برقی‌ها و آسانسور‌های این ایستگاه ساخت داخل است.

وی افزود:این ایستگاه در عمق ۳۵ متری از سطح زمین قرار گرفته و در کنار پاساژ امیرکبیر است و تمام امکانات برای استفاده معلولان و افراد کم توان در این ایستگاه پیش بینی شده است. ایستگاه برج میلاد هم در عمق ۵۵ متری از سطح زمین قرار گرفته که یکی از عمیق‌ترین ایستگاه هاست.
بیشتر بخوانید: راهکار محسن هاشمی برای توسعه مترو/ بیش از نجابت به سماجت نیاز داریممدیر عامل شرکت متروی تهران بیان کرد: معماری ایستگاه برج میلاد به دلیل مجاورت با این برج به نوعی هماهنگ با این نماد گردشگری ساخته شده و در این ایستگاه نیز تمام امکانات برای افراد معلول و کم توان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: ایستگاه امیر کبیر با هزینه ۲۵۰ میلیارد تومانی ساخته شده و هزینه ساخت ایستگاه برج میلاد نیز ۲۷۰ میلیارد تومان است. پیش بینی ما از این ایستگاه‌ها جابه جایی ۴۵ هزار مسافر در روز است، ولی در ابتدا فعالیت این ایستگاه‌ها حجم مسافر‌ها از این تعداد کم‌تر خواهد بود. منبع: باشگاه خبرنگاران جوان لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 مترو متروی تهران ویروس کرونا در ایران ایستگاه برج میلاد متروی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ هادی زند از جابه‌جایی ۴۰ هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و فولاد مبارکه سپاهان با این ناوگان خبر داد و درباره میزان جابه‌جایی مسافر توسط شبکه مترو تهران و حومه در این مسابقه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۴۰هزارو ۳۰۰تماشاگر فوتبال بود.

وی افزود: در ساعات قبل از شروع بازی ۱۷هزار نفر با مترو به مجموعه ورزشی آزادی انتقال داده شدند و بعد از پایان این مسابقه نیز ۲۳هزارو ۳۰۰ نفر از تماشاگران به این ایستگاه مراجعه و از طریق مترو به ایستگاه تهران (صادقیه) و ایستگاه گلشهر منتقل شدند.

زند خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسافری و به منظور رفاه بیشتر تماشاگران و مسافران علاوه بر قطار‌های برنامه ریزی شده ۴ حرکت فوق‌العاده نیز اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود سامانه جدید بارشی به همدان / فردا دمای سطح خاک به صفر می‌رسد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو