Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@18:22:45 GMT

ابتلا به کرونا در زنجان سیر نزولی دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۱۷۳۳

ابتلا به کرونا در زنجان سیر نزولی دارد

دکتر پرویز قزلباش روز چهارشنبه در جلسه بررسی اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در استان با اشاره به اینکه گسترش کرونا همگان و تمامی کشورها را تحت تاثیر قرار داده است، افزود: در بسیاری از موارد عوارض ناشی از ابتلا به کرونا حتی بعد از بهبودی نیز ادامه می یابد که به همین دلیل همه باید برای قطع زنجیره انتقال این ویروس خطرناک تلاش بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی در استان کار سخت و پیچیده ای نیست چرا که از زمان شیوع کرونا تا کنون همه مسوولان و دستگاههای اجرای امر به ویژه کادر و بهداشت و درمان در راستای پیشبرد بهتر کارها تلاش مضاعفی انجام دادند، بطوری که تاکنون سه موج بیماری کرونا کنترل شده است.

این مسوول ادامه داد: به این مهم باید توجه داشت که تمامی کارها در حالی انجام گرفته است که زیرساخت و تشکیلات مورد نیاز مهیا بوده که برای اجرای بهینه طرح شهید قاسم سلیمانی نیز بسیج  به عنوان نیروی یاریگر به گسترش این برنامه کمک خواهد کرد و قرار نیست که دوباره زیرساخت های جدیدی مهیا شود.

وی اظهار داشت: هم اکنون برای اجرای این طرح مراقبت، تیم واکنش، نقاهتگاهها و بخش های دیگری وجود دارد که اقدام لازم گسترش این حوزه ها برای انجام طرح یادشده است که پیش از این در پیک بیماری، مراجعات مردمی به مراکز  بیماریابی استان و با ورود تست های سریع این تعداد به یکهزار و ۵۰۰ مورد در روز رسید.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان ادامه داد: هر چند اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی به پشتیبانی وسیع نیاز دارد، اما انجام آن سختی ندارد و می توان با امکانات لازم برنامه های ترسیم شده را هدایت کرد.

وی بر لزوم تامین اعتبار مورد نیاز این طرح در استان و ایجاد نقاهتگاه های جدید تاکید کرد.

این مسؤول با بیان اینکه تسریع در اجرای این طرح به شتاب بخشی تحقق اهداف طرح در استان کمک فراوانی می کند، ادامه داد: در این ارتباط باید کار اساسی انجام بگیرد تا بتوان در حوزه کاهش مرگ و میر سالمندان گامهای بلندی برداشته شود و خروجی آثار آن برای عموم ملموس وروشن باشد.

برچسب‌ها کرونا تست کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان زنجان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا تست کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان زنجان کرونا تست کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان زنجان اخبار کنکور طرح شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۱۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در چند سال اخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر، اقدام ملی مسکن و نهضت ملی به صورت خیلی گسترده و قابل توجه اتفاق افتاده است.

عبدالله حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با بیان اینکه معاونت املاک و حقوقی وظایف بسیار مهمی دارد، اظهار کرد: تحصیل زمین، تعیین‌تکلیف اراضی موات و انطباق زمین‌های محدوده شهری و حراست و حفاظت از اراضی ملی از وظایف مهم این معاونت است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن است، اظهار کرد: یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان حفاظت از این اراضی را بر عهده دارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در چند سال اخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر، اقدام ملی مسکن و نهضت ملی به صورت خیلی گسترده و قابل توجه اتفاق افتاده است.

حیدری با بیان اینکه این معاونت ۷۸۰ مورد پرونده حقوقی در دست دارد، تاکید کرد: این معاونت با حداقل نیرو وظایف سازمانی خود را انجام می‌دهد.

وی بیان داشت: یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در استان زنجان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأمین شده است که بخشی از آن برای پوشش نیاز قانون جوانی جمعیت بوده است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: بخشی از زمین در دستور الحاق به محدوده شهری شهر زنجان است.

کد خبر 750673

دیگر خبرها

  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان