Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدجعفر ساداتی اظهار داشت: در پی ارجاع پرنده‌ای قضائی به پاسگاه انتظامی مبنی بر خرید احشام با استفاده از چک بلامحل توسط فردی در قائمشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی، تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، مأموران پاسگاه انتظامی بالاتجن قائم شهر با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را که با جلب اعتماد مردم منطقه، اقدام به خرید احشام آنان با ارائه چک‌های بلامحل می‌کرد، شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اجتماعی مازندران، خاطرنشان کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی و وی را در مخفیگاهش به دام انداختند.

سرهنگ ساداتی از شناسایی ۱۰ نفر از مال باختگان در ادامه رسیدگی به این پرونده خبر داد و بیان داشت: متهم در بازجویی‌ها به کلاهبردار ۲ میلیارد ریالی از مالباختگان با استفاده از چک‌های بلامحل اعتراف کرد.

ساداتی در خاتمه با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد به مردم توصیه کرد: ضمن عدم اعتماد به افراد در انجام معاملات و هرگونه روابط تجاری، از قبول هرگونه چک و یا اوراق بهادار از افراد ناشناس خودداری کنند.

کد خبر 5097656

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی مازندران کلاهبرداری شهرستان قائمشهر ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد شیوع کرونا کرمانشاه شب یلدا گرگان آلودگی هوا شهرستان کرج تبریز قاسم سلیمانی عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی آزادی صبح سه شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: با مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس فتا دیواندره مبنی بر اینکه ۲ نفر از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی با جلب اعتماد، مبالغ قابل توجهی از آنان با عنوان اخذ گواهی نامه رانندگی، مدرک تحصیلی و غیره کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: واموران پلیس فتا دیواندره با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی ۲ نفر کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به ۲۰۰ ملیاردریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: در این رابطه ۱۹ نفر شاکی شناسایی شده است.

سردار آزادی در ادامه با بیان اینکه پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم در فضای حقیقی و مجازی برابر قانون برخورد خواهد کرد، افزود: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 6092724

دیگر خبرها

  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • انهدام شرکت هرمی کیونت در کرج
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند