Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:33:42 GMT

پل های فرسوده در آستانه اشرفیه به مرمت نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۲۱۱۷

پل های فرسوده در آستانه اشرفیه به مرمت نیاز دارد

حمید رضا جعفر پور ، روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به وجود ۴۰۸ دستگاه پل در محورهای مواصلاتی این منطقه اظهار داشت: برخی از این پل ها متعلق به سازمان آب بوده و بیش از ۵۰ سال قدمت دارند.

وی در ادامه به ضرورت مرمت پل سالستان بخش مرکزی واقع در محور راه روستایی آستانه به کیسم این شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: این پل به عنوان یکی از مستحدثات سازمان آب منطقه ای دارای  ۱۲ متر طول و ۶ متر عرض بوده که  به علت فرسودگی شدید  در معرض خطر  و  نیازمند تعمیر و مرمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جعفر پور  خاطرنشان کرد: از سوی  اداره کل راه و شهرسازی و در مجاورت این پل یک دستگاه پل جدید در دست احداث است که تا مرحله شمع کوبی و احداث پایه پیشرفت داشته اما  به علت عدم تخصیص اعتبارات لازم از سوی پیمانکار مربوطه رها و هم اکنون عملیات احداث پل نیمه کاره مانده است .

وی با تاکید بر اینکه ادامه عملیات احداث این پل به تامین و تخصیص اعتبارات مناسب نیاز دارد افزود: با توجه به نقش ارتباطی پل ها ، انتظار می رود اعتبارات مناسب در این حوزه به منظور بازسازی و مرمت پل های آسیب دیده این شهرستان از طریق کمیته برنامه ریزی برای سازمان های متولی منظور شود.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستانه اشرفیه گفت: تخصیص به موقع  اعتبارات و به دنبال آن مرمت و بازسازی پل های آسیب دیده می تواند از  بروز حوادث احتمالی در زمان طغیان و سیلاب رودخانه ها هنگام بارندگی های شدید جلوگیری کند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان ، با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستا و حدود ۱۰۸ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آستانه اشرفیه گیلان پروندهٔ خبری توسعه بزرگراه‌ها، دستاورد ماندگار دولت روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آستانه اشرفیه گیلان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آستانه اشرفیه گیلان اخبار کنکور آستانه اشرفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳، اظهار کرد: دوستان دولت و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد دادند که از ردیف جدول ۷ مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی بیان کرد: براین اساس و با موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر 6092886 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • برق این مناطق گیلان فردا قطع می‌شود
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • آغاز کشت بادام زمینی در شهرستان آستانه اشرفیه
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است