Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی‌نافچی ظهر چهارشنبه در سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل که در محل استانداری زنجان برگزار شد، گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل استان به عنوان یک اقدام اساسی تدوین، مطالعه، نهایی و به تصویب رسیده است.

وی با بیان اینکه طرح جامع پدافند شهر زنجان هم در حال بررسی است، اظهار کرد: شهرستان زنجان در طرح جامع پدافند غیرعامل درسطح کشور پیشرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، گفت: در تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل جزو استان‌های پیشرو هستیم و در پدافند غیرعامل به مسائل اجتماعی، اقتصادی و زیرساخت‌ها توجه می‌شود.

نافچی با بیان اینکه در پدافند غیر عامل یک نگاه امنیتی نیز وجود دارد، ابراز داشت: همه دستگاه‌های ذی ربط باید همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم طرح جامع پدافند غیرعامل شهر زنجان را تهیه و تدوین کنیم.

وی با بیان اینکه رویکرد اساسی در حوزه پدافند غیرعامل، آسیب‌شناسی دقیق از حوزه‌هایی است که به دلایل طبیعی، دچار آسیب شده‌اند، گفت: آسیب شناسی باعث می‌شود بازدارندگی‌های لازم را از آسیب‌های احتمالی پیش‌بینی کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان، ابراز کرد: وقتی جامعه‌ای می‌خواهد توسعه پیدا کند باید قدرت بازدارندگی‌های لازم برای پیشگیری از آسیب‌های احتمالی را تقویت کند.

نافچی با بیان اینکه پدافند غیرعامل ابزار و شیوه بسیار مهم و اساسی و محوری است، گفت: با شناخت از وضع موجود می‌توان وضع مطلوب را طراحی کرد.

وی یاد آور شد: دستگاه‌های ذی ربط حوزه پدافند غیر عامل باید در راستای شناسایی نقاط آسیب تلاش کرده و مدیریت لازم را داشته باشند.

کد خبر 5097572

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری زنجان پدافند غیرعامل ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد شیوع کرونا کرمانشاه شب یلدا گرگان آلودگی هوا شهرستان کرج تبریز قاسم سلیمانی عکس استانها طرح جامع پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۲۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: با وجود تحریم‌‎‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، امیر سرتیپ علیرضا الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ضمن حضور در جمع فرماندهان این منطقه به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش در منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

امیر سرتیپ الهامی افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می برد، ارتشی منظم، منضبط، محکم و مجهز به تجهیزات نوین است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ارتش در همه حوادث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌ ها بوده است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی پدافند هوایی نوک پیکان دشمن است، بیان کرد: نیروی پدافند با جانفشانی خود دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروز می‌توانیم در سایه وحدت، همدلی و در سایه ولی امر مسلمین با هوشیاری از مشکلات عبور کنیم، خاطرنشان کرد: ما سربازان ولایت هستیم و تا پای جان از این انقلاب و دستاور‌دهای آن به عنوان یک بازوی محکم در کنار سایر نیرو‌های مسلح دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • ثبت همزمان صورتحساب الکترونیکی در دو سامانه مودیان و جامع تجارت لازم نیست
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • انتقاد طلافروشان به ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت است
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • تصاویر لحظه فعال‌ شدن پدافند هوایی در بندر اشغالی ایلات + ویدئو