Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@00:34:55 GMT

جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی برای شب یلدای ایتام

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۲۲۱۳

جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی برای شب یلدای ایتام

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: حامیان و خیّران می‌توانند در طولانی‌ترین شب سال با پرداخت کمک‌های نقدی و اهداء کمک‌های غیرنقدی میزبان فرزندان ایتام و محسنین باشند.

به گزارش ایسنا، محمد دهرویه- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۰ هزار و ۲۳۶ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند، گفت: حامیان و خیّران می‌توانند در طولانی‌ترین شب سال با پرداخت کمک‌های نقدی و اهداء کمک‌های غیرنقدی میزبان فرزندان ایتام و محسنین باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر ساله با نزدیک شدن به شب یلدا تمام تلاش و همت خود را به کار می‌گیریم تا با تهیه بسته‌های غذایی یلدای شادی را برای نیازمندان رقم بزنیم.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، دهرویه با بیان اینکه کمک‌های خیران می‌توانند در قالب اهداء میوه، شیرینی، آجیل باشد، ادامه داد: مردم استان تهران می‌توانند وجوه نقدی خود را از طریق شماره‌ حساب  ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ و درج کد شناسه ۸۸۰۳۱۲۲۹۱ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۷۸۶  نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یلدای مجازی همه باهم علیه کرونا کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند