Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@14:07:57 GMT

موازی کاری در توزیع کمک های مومنانه صورت نگیرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۲۲۷۷

موازی کاری در توزیع کمک های مومنانه صورت نگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی طرح شهید قاسم سلیمانی در استان درمحل استانداری زنجان، از کاهش خوب بیماری کرونا دراستان خبر دادو گفت: امیدواریم این بیماری روزبه روز کاهش یابد.

وی اظهار کرد: اجرای طرح در راستای کاهش مبتلایان به کرونا از اهمیت زیادی برخوردار است.

استاندار زنجان، گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در مدت زمان کوتاهی نسبت به احصاء نیازهای واقعی اجرای طرح در حد مقدورات اقدام کند و معاون اقتصادی استانداری پیگیری لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی تاکید کرد: برای پیشبرد بهتر طرح شهید قاسم سلیمانی در صورت نیاز ستاد مشارکت و پشتیبانی تشکیل می‌شود.

وی برلزوم ورود تمام دستگاه‌های اجرای برای اجرای بهتر این طرح در استان زنجان تاکید کرد و افزود: این همکاری‌ها تقویت و موانع موجود در این زمینه شناسایی و رفع شود.

استاندار زنجان، گفت: کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و ساماندهی سالمندان نیز با جدیت بیشتری از سوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان پیگیری و عملیاتی شود.

حقیقی ابراز داشت: باید نسبت به تامین سلامتی سالمندان دراین ایام کرونایی بیشتر توجه شود.

وی با بیان اینکه طرح کمک های مومنانه نیز در این کمیته عملیاتی شده است، گفت: مشارکت‌های مردمی باید به سپاه استان تحویل داده شود تا نسبت به توزیع آنها میان گروه‌های هدف اقدام کنند.

استاندار زنجان، با بیان اینکه توزیع کمک‌ها و بسته‌های معیشتی به صورت متمرکز توسط سپاه استان زنجان انجام می‌گیرد، افزود: کمک مومنانه از طرف دستگاه‌های اجرایی هم با هماهنگی باشد تا از بروز موازی کاری جلوگیری شود.

حقیقی با بیان اینکه با تاکید بر اینکه باید همه دستگاه ها و نهادهای مردمی برای اجرای هرچه بهتر طرح شهید قاسم سلیمانی تعامل و همکاری لازم را داشته باشند، گفت: معاون اقتصادی استانداری متناسب با نیازمندی های ارائه شده علوم پزشکی استان طی اوایل هفته آینده با برگزاری جلسه با خیرین و دیگر دستگاه‌های متولی نسبت به تحقق منابع مالی طرح اقدام کنند از طرفی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز مبلغی به این مهم تخصص می دهد که برای هفته آینده عملیاتی خواهد شد.

کد خبر 5097512

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استانداری زنجان ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شهرکرد شیوع کرونا کرمانشاه شب یلدا گرگان آلودگی هوا شهرستان کرج تبریز قاسم سلیمانی عکس استانها استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در چند سال اخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر، اقدام ملی مسکن و نهضت ملی به صورت خیلی گسترده و قابل توجه اتفاق افتاده است.

عبدالله حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با بیان اینکه معاونت املاک و حقوقی وظایف بسیار مهمی دارد، اظهار کرد: تحصیل زمین، تعیین‌تکلیف اراضی موات و انطباق زمین‌های محدوده شهری و حراست و حفاظت از اراضی ملی از وظایف مهم این معاونت است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن است، اظهار کرد: یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان حفاظت از این اراضی را بر عهده دارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در چند سال اخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر، اقدام ملی مسکن و نهضت ملی به صورت خیلی گسترده و قابل توجه اتفاق افتاده است.

حیدری با بیان اینکه این معاونت ۷۸۰ مورد پرونده حقوقی در دست دارد، تاکید کرد: این معاونت با حداقل نیرو وظایف سازمانی خود را انجام می‌دهد.

وی بیان داشت: یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در استان زنجان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأمین شده است که بخشی از آن برای پوشش نیاز قانون جوانی جمعیت بوده است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: بخشی از زمین در دستور الحاق به محدوده شهری شهر زنجان است.

کد خبر 750673

دیگر خبرها

  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور ساخته شد
  • توزیع ۲۸۸۰ تن آسفالت در معابر غرب و شمال‌غرب تبریز
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • واگذاری قابل توجه زمین در زنجان برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود