Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در روز فینال مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی اگر خوش‌شانس باشیم مطمئن باشید جام قهرمانی در دستان ما خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین سرخپوشان اظهار داشت: قطر نسبت به گذشته که من به‌عنوان بازیکن در تیم السد حضور داشتم، خیلی فرق کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان شرایط خوب بود، ولی الان بهتر شده است. هم‌اکنون به‌عنوان مدیر تیم در قطر هستم و کارهایی که انجام می‌دهم نسبت به آن زمان تفاوت دارد. در قطر خاطرات خوبی برای من زنده شد و با قهرمانی پرسپولیس هم یک روز و تاریخ دیگر را رقم می‌زنیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: ما خیلی سال‌ها چه در رده باشگاهی و چه در رده ملی شانس قهرمانی داشتیم. در سال 1996 با تیم ملی باید قهرمان می‌شدیم و با یک پنالتی سوم شدیم. سه بار هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته‌ام که دو بار به مقام سوم رسیدیم و یک مقام چهارمی هم کسب کردیم. باید تلاش کنیم، تدارک خوب هم ببینیم و خوش‌شانس هم باشیم تا قهرمان شویم.

وی تصریح کرد: اگر روز بازی با تیم اولسان کره جنوبی هم یک مقدار شانس داشته باشیم، مطمئن باشید جام در دستان ما خواهد بود. ما تمام تلاش‌مان را کردیم که الان اینجا حضور داریم و در این چند روز هم تلاش بیشتری می‌کنیم و با تمرکز بالا نتیجه خوب می‌گیریم. من تمام افتخارات را کسب کردم. به همراه تیم ملی در جام جهانی 98 فرانسه حضور داشتم، با پرسپولیس هم چندین بار قهرمان شده‌ام و فقط قهرمانی آسیا را ندارم. قطعاً ما همه کار انجام می‌دهیم تا به همراه پرسپولیس قهرمان آسیا شویم.

مشاور رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس: بعد از فینال آسیا درباره برخی اتفاقات واکنش نشان می‌دهیم

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افشین پیروانی پرسپولیس افشین پیروانی پرسپولیس مدیر تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۲۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!

به گزارش "ورزش سه" باشگاه نساجی مازندران در سالروز قهرمانی این تیم در جام حذفی یاد اعضای قهرمان این تیم را گرامی داشت. شمالی‌ها در ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ جام قهرمانی حذفی را بالای سر بردند و مسافر لیگ قهرمانان آسیا شدند. نساجی در یک دیدار جذاب و حساس در حضور بیش از ۴۰ هزار تماشاگر، آلومینیوم اراک را به سرمربیگری مهدی رحمتی با تک گل مهرداد عبدی شکست داد تا الهامی خط دیگری روی دیوار افتخارات خود بکشد. فضای فوق العاده‌ای بر ورزشگاه حکمفرما بود و فضای آم روز به معنی کلمه "ایران فقط قائمشهر" بود.

در پوستر امروز این باشگاه علاوه بر تصاویری از ساکت الهامی اسامی تمام اعضای این نوشته شده و در توضیح این پوستر در رسانه این باشگاه آمده: 

در سالروز قهرمانی "نساجی مازندران" در جام حذفی، گرامی می‌داریم تلاش یکایک اعضای این تیم را در فصل ۱-۱۴۰۰ که با قهرمانی و حضور در آسیا به پایان رسید. اعضایی شاید بدون عکس اما با اثرگذاری بسیار. نساجی مازندران قدردان زحمات همه این افراد است.

جالب اینکه رحمتی بعد از شکست مقابل الهامی سال بعد سکان هدایت نساجی را در آسیا در دست گرفت اما او هم استعفا داد تا دست روزگار باز هم الهامی را روی نیمکت نماینده مازندران برار دهد و او عملیات نجات نساجی را آغاز کند. شاگردان ساکت الهامی در هفته ۲۵ باید مهمان ذوب‌آهن اصفهان باشند دیداری با امتیازی حیاتی برای نساجی.

دیگر خبرها

  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس