Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار سمنان بابیان اینکه در حال حاضر نیروی انسانی موجود در دستگاه‌های اجرایی نیمه خسته و فرسوده هستند گفت: باید تحول و بازسازی در نیروی انسانی ادارات در دستور کار قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا آشناگر بعدازظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان با برشماری شاخص‌های بهره‌وری در ساختار اداری کشور اظهار داشت: باید در دستگاه‌های مختلف اجرایی از ظرفیت جوانان زبردست، متخصص و خلاق بهره‌گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعتماد به نسل جوان را در انتصابات مدیریتی یکی از رویه‌های مثبت و اثرگذار برای اجرای نظام بهره‌وری در ساختار اداری کشور دانست و افزود: ساختار اداری کشور نیازمند اصلاح و بازنگری است.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه اجرای طرح‌های بهره‌وری و توسعه‌ای مستلزم اصلاح ساختار اداری کشور است افزود: اینکه به اجرای این طرح تنها در بدنه دستگاه‌های اجرایی بسنده شود؛ کافی نیست؛ بلکه لازم است در تمامی سطوح بدان توجه شود.

تأمین اعتبار استخدام 30000 نیروی انسانی جدید در وزارت بهداشت«بازدارندگی» ثمره نیروی انسانی متعهد و تجهیزات به‌روز؛ اقتدار نیروی دریایی ارتش زبانزد عام و خاص استتشکیل کمیته‌ای برای ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش

آشناگر یکی از راهکارهای اساسی در امر تسهیل سازی روند بهره‌وری در ساختار اداری را آموزش مستمر به نیروی انسانی عنوان کرد.

وی بیان کرد: ساختار اداری کشور نیازمند تغییر و تحولات بسیار است و اگر می‌خواهیم توسعه و بهره‌وری به شکلی درست اجرا شود؛ باید این تغییر عملیاتی شود.

استاندار سمنان بابیان اینکه حمایت از توجه به بهره‌وری در ساختار اداری کشور در دستور کار قرار داشته و دارد گفت: پرهیز از هرگونه کلی‌گویی در حوزه بهره‌وری از ملزوماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آشناگر بیان کرد: اصلاح ساختار اداری نیازمند اصلاح و بازنگری قوانین قدیمی است.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره وری در ساختار اداری ساختار اداری کشور استاندار سمنان نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد

میثم لطفی معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت در سخنانی گفت: بخشنامه‌ای را دفتر سلامت اداری و فرهنگ سازمانی ما به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کردند بر اساس آن دریافت هرگونه هدیه توسط کارکنان دولت در فضای اداری ممنوع شده است. به خاطر اینکه به سلامت اداری و کاهش و رفع تعارض کمک کند.

وی ادامه داد: این هدیه گرفتن‌ها گاهی اوقات میل ایجاد میکند، ان‌شاءالله بتوانیم از این طریق هم سلامت اداری را افزایش داده و هم فساد را ان‌شاءالله کاهش پیدا کند.

وی در رابطه با بحث استخدام نیرو‌های خدماتی مدارس، اظهار داشت: ما الان برای چهاردهم اردیبهشت یعنی دو روز بعد ان‌شاءالله آزمون استخدامی کیفیت بخشی آموزش و پرورش را داریم. ان‌شاءالله برای ۱۹۷۱۲ نفر جذب خواهیم داشت در رشته مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان بعد از ۱۰ سال تقریبا ده سال بود مجوز داده نشده بود. امور تربیتی و سبک زندگی، مربیان سلامت و مربیان تربیت بدنی که حدوداً ۴۰۰ هزار نفر هم در این آزمون شرکت کردند.

رییس سازمان اداری و استخدامی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی آزمون را برگزار می‌کند و امیدوار هستیم که تا نیمه خرداد ماه نتایج آزمون بیاید که اول مهر این همکاران را در دستگاه اجرایی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: این تدبیر مقام معظم رهبری و دستور ایشان بود برای اینکه ما برای بحث کیفیت بخشی مربیان پرورشی در دستگاه در آموزش و پرورش جذب داشته باشیم این اتفاق می‌افتد.

لطیفی افزود: در خصوص بحث استخدام عزیزانی که در مدارس در خدمتشان هستیم تحت عنوان بابای مدرسه قرار بود که تامین اعتبار آن از طرف سازمان برنامه مشخص شود؛ در سقف تامین اعتبار ما ان شاءالله حتماً کمک خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای این موضوع مدارسی که جمعیت بیشتری دارند و در مناطق محروم هستند در اولویت هستند و در صورت تامین اعتبار این موضوع تا پایان امسال اجرایی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • جذب مربی‌های پرورشی در دستور کار قرار دارد
  • تربیت نیروی انسانی خدوم نتیجه تلاش معلمان است
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • نیروی انسانی زمانی موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد
  • تفاوت فرمانداری ویژه با فرمانداری عادی چیست؟
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی