Web Analytics Made Easy - Statcounter

با صدور حکمی از سوی رئیس سازمان زندان‌ها، مهدی جمالیان به عنوان سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی این سازمان منصوب شد.

به گزارش برنا، محمد مهدی حاج محمدی با صدور حکمی، مهدی جمالیان را به عنوان سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی منصوب کرد.

در حکم انتصاب جمالیان آمده است:

" بایستی مدیریت ما در امر زندان جوری باشد که زندان به معنای واقعی کلمه «آموزشگاه نیکی‌ها» شود "

مقام معظم رهبری (حفظه الله)

برادر گرامی جناب آقای مهدی جمالیان

با سلام و تحیت

ضمن تشکر از زحمات جناب آقای علیرضا بابایی در دوران تصدی حوزه ریاست، نظر به تعهد و تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظام اموردرستاد سازمان، نظارت کلان بر عملکرد کلیه ی حوزه های ستادی و ادارات کل استان ها، رصد و پیگیری مستمر عملکرد مدیران بر اساس اولویت ها و سیاست های ابلاغی از جمله صیانت و مواظبت در نحوه هزینه کرد بیت المال و پرهیز از هرگونه تجمل گرایی و تبعیض در کنار شناسایی و بکارگیری نیروهای توانمند و انقلابی بر اساس اصول شایسته سالاری همچنین انعکاس شایسته و هوشمندانه خدمات همکاران عزیز در سطح کشور به جامعه با استفاده از ابزارهنر، مورد انتظار می باشد.

امید است با استعانت ازمدد الهی وارواح طیبه شهدا ودرظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) در انجام امور محوله، موفق باشید.

محمد مهدی حاج محمدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زندان قوه قضاییه سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد

به گزارش علم و فناوری آنا از سازمان ملی استاندارد، مهدی اسلام پناه در این دیدار که در حاشیه نشست اسمیک، برگزار شد با اشاره به امضای موافقتنامه شناسایی متقابل در حوزه استاندارد و ارزیابی انطباق بین دو سازمان که سوم اردیبهشت جاری به امضا رسیده است، تاکید کرد: لازم است برنامه اجرایی برای عملیاتی شدن تفاهمات در اولین فرصت تنظیم و امضا شود.

وی با اشاره به اراده روسای جمهور و مسئولان دو کشور برای ارتقاء همکاری‌ها و افزایش حجم مبادلات تجاری، گفت: در منطقه، صرفا دو جمهوری اسلامی وجود دارد و آن هم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان است و این امر مسئولیت ما را در برادری دینی و مشارکت جدی‌تر در همکاری‌های دو جانبه بیشتر می‌کند.

نمایندگان پاکستان که در اجلاسیه هیئت مدیره اسمیک به عنوان (vice chairman) حضور داشتند، ضمن تاکید بر ارتقای همکاری‌ها در حوزه‌های مختلف استانداردسازی و پذیرش متقابل استاندارد‌های یکدیگر امضای برنامه اجرائی را اقدامی فوری و ضروری قلمداد کردند.

همچنین طرفین برای همکاری در حوزه حلال نیز مذاکره و به تفاهم رسیدند.

هیئت ایرانی که به سرپرستی اسلام پناه در این رویداد شرکت دارد، علاوه بر هیات پاکستانی با سایر هیئت‌های شرکت کننده دیدار‌های جداگانه‌ای را با هدف گسترش همکاری‌ها و ارتقا سطح فنی دو طرف برگزار و در این خصوص مذاکراتی نیز انجام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • تاکید ایران و پاکستان بر توسعه روابط تجاری در حوزه استاندارد
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • انتصابات جدید در گیلان