Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@08:22:21 GMT

افتتاح پارکینگ هوشمند مجد با حضور رییس جمهور

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۲۸۳۷

افتتاح پارکینگ هوشمند مجد با حضور رییس جمهور

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پارکینگ هوشمند مجد با ظرفیت پارک۱۱۰۰ خودرو روز پنج شنبه با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد ، خلیل الله کاظمی درحاشیه بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی به همراه محمد رضا کلائی شهردار مشهد از مرکز کنترل ترافیک، پایانه مسافربری امام رضا(ع) و پایانه انقلاب شهر مقدس مشهد افزود: پروژه پارکینگ مجد در محدوده منطقه ۲ شهرداری مشهد، حدفاصل چهارراه شهید کریمی و چهارراه مجد با ۳۳۰ متر طول و ۳۵ متر عرض در۳ طبقه احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پارکینگ مجد از ۲ ورودی و خروجی مجزا، ۸ دستگاه پله و ۲ دستگاه آسانسور برای ورود و خروج شهروندان از سطح خیابان برخوردار است، اظهارکرد: این پروژه با توجه به موقعیت مکانی در مسیر حرم مطهر و بازارهای اطراف، مناسب ترین پارکینگ در منطقه خواهد بود.
کاظمی تصریح کرد: پارکینگ مجد که در ۳ طبقه زیر سطح زمین با حدود ۳۳ هزار متر مربع احداث شده از ظرفیت پارک بیش از ۱۱۰۰ خودرو برخوردار است.
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: این پارکینگ هوشمند دارای تجهیزات اطفاء حریق، فن های تخلیه دود و آسانسور است که فردا به بهره برداری خواهد رسید.
وی گفت: پارکینگ مجد با توجه به تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری که درآن بکار گرفته شده است، یکی از پارکینگ های هوشمند شهر مشهد است.
وی در ادامه افزود: همچنین در کنار افتتاح پارکینگ هوشمند مجد با حضور رییس جمهور از ۳۱ دستگاه اتوبوس، ۱۷۰دستگاه مینی بوس و ۴۰۵ دستگاه تاکسی نوسازی شده نیز رونمایی خواهد شد.
انتهای پیام/ منبع:

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشهد پارکینگ رئیس جمهور پارکینگ هوشمند شهرداری مشهد پارکینگ مجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۲۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم از اتمام عملیات ساخت پارکینگ در محله چهل اختران و نزدیکی بقاع متبرکه این محله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مجید متین‌فر امروز _ یکشنبه نهم اردیبهشت _ در جلسه هیئت مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف بوجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه حرم و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته شده است.

کد خبر 748815

دیگر خبرها

  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت