Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، در پایان رای گیری سی و نهمین مجمع عمومی شورای المپیک آسیا "OCA" کشور قطر به عنوان میزبان بازی‌های آسیایی ۲۰۳۰ و کشور عربستان هم به عنوان میزبان بازی‌های آسیایی ۲۰۳۴ انتخاب شدند.

این مجمع صبح امروز با پیام تصویری توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک آغاز در ادامه شیخ احمد رئیس شورای المپیک آسیا به اعضا خیر مقدم گفت و پس از بررسی دستور جلسات مختلف و گزارشات نمایندگان اعزامی شورای المپیک آسیا به ۲ کشور کاندیدای میزبان بازی‌های آسیایی جهت بررسی امکانات آنها؛ از میان دو کشور قطر و عربستان در نهایت قطر به به عنوان میزبان بازی‌های آسیایی دوحه ۲۰۲۰ انتخاب شد و عربستان نیز به طور رسمی به عنوان میزبان بازی‌های ۲۰۳۴ معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که رای گیری به صورت الکترونیکی انجام می‌شد، سیستم دچار مشکل و متوقف شد تا در نهایت مسئولان از خیر رای الکترونیکی بگذرند و ۱۹نفر از اعضای غایب بصورت اینترنتی و نمایندگان حاضر در مجمع هم رای خود را درون صندوق بیندازند.
روسای فدراسیون‌های جهانی کاراته و هندبال ناظر بر شمارس آرا بودند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک بازی های آسیایی عنوان میزبان بازی میزبان بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران است

رامیار فرزان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: تاکنون ۳۶۱ مقاله در این کنگره دریافت شده که ۱۷۸ مقاله تایید، ۴۸ مقاله برای ارایه شفاهی و ۱۳۰ پوستر نیز در آن پذیرفته شده است.

وی با بیان اینکه سوخگی یک بیماری بسیار شایع است و افراد زیادی درگیر آن می‌شوند، افزود: توده‌ای از مردم با سوختگی درگیر هستند در حالیکه ۹۰ تا ۹۵ درصد سوختگی‌ها قابل پیشگیری اند.

رئیس دوازدهمین کنگره ملی سوختگی با بیان اینکه این کنگره در دوم و سوم خردادماه امسال به میزبانی رشت برگزار می‌شود، گفت: تمامی مقدمات لازم برای برگزاری این کنگره با مشارکت بخش خصوصی و نخبگان علمی اعم از متخصصان، پرستاران و پیراپزشکان انجام خواهد شد.

محمد طلوعی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی و دبیر علمی دوازدهمین کنگره ملی سوختگی نیز در این نشست با بیان اینکه سالانه ۱۸۰ هزار مورد سوختگی در دنیا رقم می‌خورد، اظهار کرد: آمار سوختگی‌ها در کشور‌های توسعه نیافته بیشتر است.

وی با اذعان به اینکه دلیل بسیاری از سوختگی‌ها به دلیل فقدان زیرساخت‌های مناسب گرمایشی است، افزود: کشور‌های توسعه نیافته ۲۰ برابر کشور‌های توسعه یافته دچار سوختگی می‌شوند.

به گفته دبیر علمی دوازدهمین کنگره ملی سوختگی، اصلاح مصرف به ویژه در گاز، سوخت و دمای آب مصرفی می‌توان در کاهش سوختگی‌ها موثر شود.
دکتر طلوعی با اعلام اینکه در بیمارسان ولایت رشت به عنوان قطب درمان سوختگی، سالانه ۵۰۰ مورد سوختگی داریم، خاطرنشان کرد: چهار برابر این بیماران با مراجعه به مرکز سوانح و سوختگی ولایت به صورت سرپایی درمان می‌شوند.

وی با اشاره به طولانی بودن و تحمیل هزینه‌های مالی و روانی ناشی از سوختگی، خاطرنشان کرد: فرد سوخته تا سال‌ها تحت تاثیر قرار میگیرد و متحمل هزینه‌های روانی، اجتماعی و مالی می‌شود.
دبیر علمی دوازدهمین کنگره ملی سوختگی با بیان اینکه مردان بیشتر از بانوان درگیر سوختگی می‌شوند، گفت: بیشترین سنین سوختگی بین ۱۰ تا ۴۰ است و عمده و شایع‌ترین دلیل سوختگی‌ها نیز شعله‌ها هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • افزایش حضور دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران است
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • عکس| ایرانی‌ها در اولین فینال آسیایی بعد از فغانی