Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا قرار است این فیلم مستند بلند با عنوان «سردار مبارزه با تروریسم»  همزمان با سالروز ترور ناجوانمردانه سردار حاج قاسم سلیمانی ایرنا از این شبکه روسی پخش شود.

این گروه مستندساز شبکه روسی قبل از سفر به ایران با کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیوت روسیه دیدار کردند.

جلالی در دیدار با تجلیل از گروه مستندساز روسی گفت: سردار سلیمانی از جایگاه والا و ارزشمندی در بین افکار عمومی ایران برخوردار است این انتظار از شما وجود دارد که ابعاد مختلف شخصیت سردار سلیمانی در جنبه های مختلف شخصی، هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با تروریسم بین الملل به خوبی تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین خواستار معرفی و شناساندن ایران نوین به مردم روسیه در این سفر شد.

«آنا آناستاسیا» مستند ساز و مسوول این گروه تلویزیونی نیز ابراز امیدواری کرد بتوانند بخوبی ابعاد مختلف شخصیتی سردار سلیمانی را برای مردم روسیه به تصویر بکشند.

 همایش وبیناری بررسی ابعاد شخصیت شهید سلیمانی  قرار است در روزهای آینده با حضور شخصیت های ایرانی و روسی به میزبانی سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه برگزار شود.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها کاظم جلالی روسیه نیروی قدس سپاه پاسداران قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاظم جلالی روسیه نیروی قدس سپاه پاسداران قاسم سلیمانی کاظم جلالی روسیه نیروی قدس سپاه پاسداران قاسم سلیمانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه

سلام آیت الله خامنه ای به خانواده شهید زاهدی ابلاغ شد.   به گزارش تسنیم، رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.   سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت: حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»   گفتنی است سردار زاهدی در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.   تصویر پیکر سردار زاهدی پس از شهادت

  کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکسی دیده نشده از سردار زاهدی در کنار رهبر انقلاب در روزگار جوانی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت 7 عضو ارشد سپاه (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • نام ۵ مشتری جدید سردار؛ تردید رم برای آزمون
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • برنامه افزایش صادرات ایران‌خودرو به روسیه در سال ۱۴۰۳
  • کارکرد انتقادی فیلم‌های مستند کمرنگ شده است
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت