Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان این مسابقه عصر چهارشنبه ، تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در یک بازی برتر و پرگل، با نتیجه سه بر یک برابر تیم فوتبال استقلال ملاثانی به پیروزی رسید تا هر سه امتیاز ارزشمند این دیدار را کسب کند.

این مسابقه، از هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، به میزبانی تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا و به دلیل آماده نبودن ورزشگاه وحدت آستارا ، در ورزشگاه سردارجنگل رشت و در یک هوای نیمه ابری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار، ابتدا تیم فوتبال استقلال ملاثانی به گل برتری دست یافت و سجاد بازگیر بازیکن این تیم توانست در دقیقه ۱۱ تنها گل تیم استقلال ملاثانی را به ثمر برساند اما در ادامه این نیمه و در دقیقه بیستم، بهزاد سلطانی از روی یک ضربه ایستگاهی گل مساوی را به ثمر رساند تا نیمه اول با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در نیمه دوم این دیدار، تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا بازی بهتری را نسبت به حریفش به اجرا گذاشت و با کنترل مناسب و همچنین استفاده مطلوب از فرصت های به دست آمده موفق شد دو گل به ثمر برساند تا با پیرزوی در این بازی، سه امتیاز این دیدار را کسب کند.

در دقیقه ۶۵ عارف اکبری موفق شد دومین گل تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا را به ثمر برساند و در دقیقه ۸۰ نیز، امین حقده کاپیتان تیم شهرداری آستارا سومین گل تیمش را به ثمر رساند تا این تیم یک پیروزی پرگل را در هفته پنجم لیگ دسته اول کسب کند.

تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا با ترکیب اشکان توانا، رضا فخری ، سعید دلاور، آرمین منفرددوست، مهرگان گلبرگ (حمید ابراهیمی)، بهزاد سلطانی، امین حقده(پویا عزیزپور)، مسعود رمضانی(شایان عاشورنژاد) ، عارف اکبری (پژمان ثباتی)، سعید طالبی(محمدابراهیم رضازاده) و جابر نصیری به مصاف تیم استقلال ملاثانی رفت.

همچنین تیم فوتبال استقلال ملاثانی نیز، با ترکیب علی کردانی، امیر سواری، سیدحمزء پورموسوی، علیرضا خوش کفا، مهدی بریحی، رضا آنتیک(محمد مدملیسی)، رضا جباری، سجاد عبدویی، سجاد بازگیر، میلاد پاک پرور و سیداعلاء خلف زاده (توفیق ربیعی) رو در روی تیم شهرداری آستارا قرار گرفت.

قضاوت این دیدار را، شاهین یزدانی با کمک های سعید باهنر و مصطفی بابایی بر عهده داشتند که در جریان این مسابقه، رضا آنتیک و سیداعلاء خلف زاده از تیم فوتبال استقلال ملاثانی کارت زرد دریافت کردند، آرمین مفرد دوست بازیکن تیم شهرداری آستارا نیز، در دقیقه ۸۵ با دریافت دومین کارت زرد از زمین بازی اخراج شد.

پیش از این بازی و تا پایان هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، استقلال ملاثانی با پنج امتیاز در مکان دهم و تیم فوتبال شهرداری آستارا با کسب چهار امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان اخبار کنکور تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا تیم فوتبال استقلال ملاثانی شهرداری آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان رئال مادرید بود اما با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا همه چیز به بازی برگشت موکول شود.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و مهم را در این دیدار به دست بیاورند اما خطایی که کیم مین جائه روی بازیکن حریف در محوطه جریمه انجام داد باعث شد که وینیسیوس جونیور بتواند در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی این دیدار را به تساوی بکشاند.

در حالی که سرمربی بایرن انتقادهای تندی را از این ستاره اهل کره جنوبی مطرح کرده بود، نویر پس از پایان این دیدار به اسپورت وان گفت:«درباره اتفاقی که افتاد در رختکن صحبت کردیم. اشتباهات رخ می‌دهند و فوتبال همین است.

چنین اتفاقی به این معنا نیست که او قرار است در دیدارهای بعدی هم بد بازی کند. او امروز هم بد نبود و در بسیاری از بخش‌های بازی خیلی خوب عمل کرد. اما در بعضی از لحظات کلیدی نتوانست تصمیم درست را بگیرد که همیشه در فوتبال رخ می‌دهد.

جو ورزشگاه خیلی خوب بود و هواداران از ما حمایت کردند. این جو ما را به یاد فینال لیگ قهرمانان 2012 برابر چلسی انداخت. از همه آنها سپاسگزاریم. البته که دوست داشتیم پیروز شویم و شایسته کسب نتیجه بودیم. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و ما منتظر بازی بعدی هستیم. خوب است که همه چیز در دست خودمان است و می‌خواهیم به فینال برسیم.»

دیگر خبرها

  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروز شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر