Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران گفت: سازمان بسیج جهت صیانت و مطالبه گری ورزشکاران این استان ورود کرده و ورزشکاران باید در این حوزه فعالانه عمل کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، حسن افشار عصر امروز در نشست با هیئت اندیشه‌ورز گردان سایبری شهرستان آمل با بیان اینکه صیانت از ورزشکاران و مبارزه‌طلبی یکی از برنامه‌های سازمان بسیج روز است، اظهار داشت: امروز معرفی انقلاب در کوتاه ترین راه بدون سانسور، ورزش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هیچ رسانه ای نمی‌تواند ورزش را حذف کند، افزود: امروز دنیا به دنبال اسلام ناب بوده که توسط مجاهدین انتقال داده می‌شود و بزرگ‌ترین مجاهدت در این راه، ورزش است.

افشار با بیان اینکه تمام ورزشکاران دنیا به ورزشکاران ایران به دلیل باور و اعتقادات دینی نمی‌رسند، افزود: بزرگ‌ترین مطالبه به حق، صیانت از داشته‌های ما است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران گفت: غبار مظلومیت ورزشکاران آملی با صیانت از داشته‌ها دور و رفع شود و برای غبارروبی همه باید دست به دست هم بگذارند.

تلاش برای تمرکز بیماران کرونایی در 2 بیمارستان کرمانشاه/ دورهمی شب یلدا پیک چهارم را ایجاد می‌کندمیرزاخانی: تولید ماسک توسط کارکنان سینماهایمان تا شکست کرونا ادامه داردنگرانی از دورهمی های یلدایی/ وضعیت ابتلا به کرونا در استان قم نزولی است

وی با تاکید بر اینکه افتخارات ورزش باید پرداخته شود تا به گوش دنیا برسد، گفت: مهم‌ترین پیام رسان، سفیر، اقتدار یک کشور ورزشکار هستند و تامین کننده سلامت جامعه، ورزش است پس باید به صیانت آن پرداخت. در این استان، هزار و 600 باشگاه با 13 هزار فعال ورزشی داریم که نیاز به رفع مشکلات ورزشکاران و مطالبات آنها است.

فعالیت 134 سمن مردم نهاد در استان

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت 134 سازمان مردم نهاد و سمن‌ها، گفت: می‌توان از آنها برای پیشبرد و تقویت ورزش بهره‌گیری کرد.

محمدرضا ییلاقی اشرفی با بیان اینکه انتظار داریم در گام دوم انقلاب نظام وارد حوزه جدیدی شود که بیشتر درگیری این گام به قشر جوانان بر می‌گردد، افزود: سطح مطالبه گری با کمک گروه‌های سایبری می توانیم به قدرت بالا برسیم تا جلوی دوگانگی گرفته شود.

وی ادامه داد: مازندران نخستین استانی است که در راستای گام دوم در حوزه پژوهش به صورت مجازی جهت شناسایی ظرفیت‌ها و استفاده آن ورود پیدا کرده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل در این نشست با بیان اینکه متاسفانه صرفا با تشکیل ورزش و جوانان نقش جوانان نسبت به خواسته‌هایشان کمرنگ و مسئولیت‌ها را کمتر کردند، بیان کرد: انتظار می رود با وجود ظرفیت‌های این شهرستان، مطالبه‌گری حوزه فرهنگی برای جوانان بیشتر شود.

اسماعیل پهلوان افزود: بسیاری از تشکیلات نقش خود را فراموش کردند و لازم است شورای عالی ورزش و جوانان فعال شوند و به تشکیل ستاد بپردازند. سپاه و بسیج ورزش نقش خود را به خوبی ایفاءکردند و در برگزاری برنامه‌های فرهنگی پای کار بودند.

انتهای پیام/‌684/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش و جوانان سازمان بسیج مطالبه گری بسیج ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۳۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر

نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس استان کرمان به همت سازمان بسیج هنرمندان استان و اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» روز گذشته به همت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس استان کرمان، دانش آموزان و معلمان بسیجی برگزار شد. در این همایش عباسپور رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان، حمیدرضا صابری رئیس انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان و بهمنی مسئول امور هنری اداره کل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند.

در حاشیه برگزاری این همایش حمیدرضا صابری رئیس انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: نخستین همایش خوشنویسی کاتبان وحی توسط انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه خوشنویسی هنری مقدس و ماندگار در خدمت حق و حقیقت است، ادامه داد: قرآن و آیات کلام الله مجید برکات و ثمرات بی‌بدیل در رشد و شکوفایی اندیشه والای انسانی دارد و بی تردید وقتی هنر خوشنویسی به خدمت کتاب قرآن در می‌آید اعتلا پیدا می‌کند.

رئیس انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با اهداف برگزاری این همایش نیز اشاره کرد و گفت: کشور ما در عرصه هنر خوشنویسی، پیشتاز بوده و به دنبال ترویج فرهنگ و معارف قرآنی با استفاده از ابزار هنر هستیم.

وی با بیان اینکه نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» در کرمان با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس، دانش آموزان و معلمان بسیجی برگزار شد، افزود: در این همایش هر کدام از هنرمندان خوشنویس یک یا چند آیه از قرآن را کتابت کردند.

صابری با اشاره به برگزاری این همایش در سال‌های بعد خبر داد و گفت: آثار کتابت شده به صورت نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده می‌شود و به دنبال چاپ این آثار نیز هستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری