Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی ابراهیمی در گفتگو با مهر با بیان اینکه اعضای کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور مدرسه علمیه حضرت ولیعصر اسفراین از ابتدای شیوع کرونا در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی وارد میدان شدند، اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از شیوع کرونا بخشی از کار بود که در این راستا بیش از ۵۰۰ بسته غذایی به مبلغ حدود ۱۳۰ میلیون تومان در میان سفره افراد نیازمند قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون فرهنگی و هنری منتظران ظهور مدرسه علمیه حضرت ولیعصر (عج) اسفراین همچنین به اجرای چندین مرحله ضدعفونی بیمارستان ویژه درمان بیماران کرونایی، مجموعه نگهداری معلولان ذهنی و امید اسفراین به مناسبت روز جهانی معلولین و نیز ضدعفونی تمامی مساجد روستایی شهرستان اشاره کرد و گفت: اجرای خیابانی گروه سرود «منتظران ظهور» این کانون به مناسبت‌های مختلف و اعزام مبلغ و کاروان مداحی به مناطق عشایری از دیگر اقدامات انجام شده به همت اعضای این کانون به شمار می‌رود.

وی همچنین غسل و کفن فوت شدگان کرونایی را نیز به اهم فعالیت‌های طلاب جهادگر این کانون افزود و گفت: در این راستا چهار نفر از طلاب خواهر و ۱۲ نفر از طلاب برادر همکاری داشته و خدمت کرده‌اند.

ابراهیمی از ساخت سه واحد مسکونی در مناطق محروم و به همت اهالی مسجد و طلاب عضو کانون خبر داد و بیان داشت: احداث سه واحد مسکونی نیز از تابستان سال ۹۸ آغاز شده است.

کد خبر 5097781

منبع: مهر

کلیدواژه: بسته معیشتی مواسات مدیران مدرسه علمیه طلاب ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه شب یلدا گرگان آلودگی هوا شهرستان کرج تبریز قاسم سلیمانی هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محققی نیا، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان بیرجند گفت: علیرضا شایگان حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه مراسم سالگرد فوت مادرش مرحومه سامانی را برای کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان اهدا کرد.


این خیر نیز گفت: به دلیل موقعیت شغلی ام، از نزدیک با مشکلات خانواده‌های زندانیان نیازمند در نبود سرپرست خانوارشان، آشنا هستم وبرای همین تصمیم گرفتم هزینه سالگرد فوت مادرم را برای کمک به این خانواده‌ها اهدا کنم.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی