Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوران ايراني مسابقه بين المللي پوستر، كارتون و كاريكاتور« فلسطين تنها نيست» معرفي شدند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومي سپهر سوره هنر، اين مسابقه كه دبيري آن را « سيد مسعود شجاعي طباطبايي»- مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری- برعهده داشته و در بخش‌هاي پوستر ، کارتون و کاریکاتور برگزار می‌شود، هيات داوران خود را معرفي كرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراين گزارش، دبير اين مسابقه با اعلام اينكه محمد خزايي، مسعود ضيايي زرد خشويي، سيد مسعود شجاعي طباطبايي، سعيد صادقي و عباس ناصري بعنوان هيات داوران ايراني اين مسابقه ، گزينش و معرفي آثار برتر را برعهده دارند گفت: مهلت ارسال آثار تا سي ام آذرماه اعلام شده است كه هنوز ارسال آثار براي شركت در اين مسابقه بين المللي ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه معرفى آخرین كتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

سوابق هيات داوران

دكتر محمد خزايي

دكتر محمد خزايي داراي مدرك دكتراي گرافيك هنر اسلامي دانشگاه بيرمنگام انگلستان و فوق ليسانس گرافيك دانشگاه تربيت مدرس ايران ، استاديار دانشگاه تربيت مدرس و دانشكده هنر و عضو مركز هنرهاي تجسمي حوزه هنري از سال شصت و دو است.

داوري همايش بين المللي نقاشي جهان اسلام، ترجمه و تاليف كتاب ، برگزاري نمايشگاه‌هاي انفرادي و جمعي در ايران و خارج از كشور و ... از افتخارات اين هنرمند است.

مسعود ضيايي زردخشويي

مسعود ضیایی زردخشویی کاریکاتوریست می‌باشد. وی جوايز ملی و بین‌المللی بسياري از جشنواره‌های داخل و خارج کشور کسب کرده‌است ضیایی همچنین موفق به کسب درجه هنری در رشته کاریکاتور از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی شده‌است او همچنین عضو هیات داوران ده ها جشنواره ملی و بین‌المللی بوده‌است.

وی علاوه برچاپ کتاب با مجلات طنز و کاریکاتور کیهان کاریکاتور، بچه‌ها گل آقا و چندین روزنامه داخلی همکاری داشته‌است ، وي در زمینه کارتون دارای مقالات و مطالب متعددی در سایت‌ها ونشریات تخصصی کاریکاتور می‌باشد

سيد مسعود شجاعي طباطبايي

وي كه دبيري اين مسابقه را برعهده دارد ، هم اكنون مدیر مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری است، او فارغ التحصيل كارشناسي ارشد رشته گرافيك از دانشگاه تربیت مدرس مي باشد و علاوه بر كسب جوايز از ده ها جشنواره بين المللي و داخلي ،‌داوري مسابقات بين المللي زيادي را از جمله در كشورهاي چين، يونان، تركيه ، سوريه و ... برعهده داشته است.

سعيد صادقي

سعید صادقی ازکاریکاتوریست‌های به نام کشورمان است که موفق به کسب صدها جايزه كشوري و بين المللي واز جمله جوايزي از جشنواره‌هاي وردپرس کارتون ۲۰۱۳ پرتغال، جشنواره بین‌المللی کارتون غزه ۲۰۱۴ و جایزه کارتون ازمیر ترکیه و... شده است.

عباس ناصري

اين هنرمند كارتونيست كه همكاري با خبرگزاري ها و مطبوعات مختلف كشوري را در سابقه خود دارد، برنده ده ها جايزه بين المللي در جشنواره هاي مختلف ايران، چين، تركيه، روماني، روسيه، كره جنوبي و ...شده است و همچنين داوري در جشنواره هاي نروژ، تركيه و جشنواره هاي كشوري و استاني و ... را برعهده داشته است.

جوايز برگزيدگان

در اين مسابقه ترکیب داوری به صورت بین‌المللی است و هيات داوران ایرانی به همراه داوران خارجي، گزينش آثار را انجام مي‌دهند ، جوایز در هر بخش دو هزار، هزار و پانصد و هزار یورو برای نفرات اول تا سوم است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار فرهنگی سپهر سوره هنر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار فرهنگی سپهر سوره هنر هیات داوران بین المللی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۳۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان

(تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان

دیگر خبرها

  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند