Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری در جلسه امروز هیات دولت به انتخاب بایدن و اعلام رسمی ریاست جمهوری او واکنش نشان داد و گفت: یاغی‌ترین و قانون شکن‌ترین فرد در آمریکا شد رئیس جمهور که الحمدالله روزهای پایانی او است.

به گزارش ایمنا، روحانی با بیان اینکه برخی عنوان می‌کنند از آمدن بایدن ذوق زده هستید، گفت: ما از آمدن بایدن ذوق‌زده نیستیم اما از رفتن ترامپ بسیار خوشحالیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از رفتن فردی که این همه جنایت کرد، آدم‌کش و تروریسم بود؛ حتی به واکسن ما هم رحم نکرد و وقتی می‌خواستیم واکسن کرونا بخریم برای ما مانع ایجاد کرد، بسیار خوشحالیم.

روحانی با بیان اینکه ترامپ عاری از اصول اخلاقی و انسانی است گفت: بله ما از سرنگونی این آدم جبار، کسی که به هیچ چیزی متعهد نبود خوشحالیم.

او همچنین خطاب به دولت بایدن گفت: دولت بعدی آمریکا هم خودش می‌داند راه برای او باز است. اگر مسیر درست خواست راه باز است اگر مسیر اشتباه بخواهد بازهم راه باز است. امیدواریم رئیس جمهور جدید آمریکا بداند رأی مردم آمریکا به قانونگرایی است نه قانون‌شکنی؛ این رأی برای تعهد به پیمان‌هاست و نه پیمان شکنی.

بنابه گزارش خبرآنلاین، روحانی با بیان اینکه ما امیدواریم خواست مردم آمریکا در این رأی محقق شود گفت: ما همیشه خواستار صلح و ثبات و امنیت در تمام دنیا و تعامل سازنده با همه کشورهایی که تعامل را برمی‌گزینند، هستیم.

کد خبر 462121

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسن روحانی جو بایدن ترامپ جو بایدن 2020 رئیس جمهور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بایدن به خیزش دانشجویی

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه مدعی شد که فضای دانشگاه محل مناسبی برای یهودی‌ستیزی نیست.

به گزارش ایسنا، بایدن در اظهاراتی در کاخ سفید گفت: فضای دانشگاه یا حتی ایالات متحده نباید محلی برای یهودی‌ستیزی یا تهدید به خشونت علیه دانشجویان یهودی باشد. اینجا جای نفرت‌پراکنی یا خشونت نیست.

بایدن در ادامه عنوان کرد که با فرستادن گارد ملی برای مقابله با این اعتراضات مخالف است.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین تاکید کرد که این اعتراضات منجر به تغییر سیاست آن‌ها در خاورمیانه نخواهد شد.

بیش از ۱۷۰۰ معترض دانشجوی حامی فلسطین طی دو هفته گذشته در دانشگاه‌های سراسر ایالات متحده از جمله «دانشگاه تگزاس» در آستین، «دانشگاه چاپل هیل» کارولینای شمالی، «دانشگاه پلی تکنیک ایالتی کالیفرنیا» در هامبولت و دیگر مراکز دانشگاهی دستگیر شده‌اند.

صدها دانشجوی دانشگاه کالیفرنیا از متفرق کردن تحصن خود خودداری کرده‌اند و به گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز، معترضان دانشگاه کالیفرنیا خود را برای هرگونه رویارویی با ده‌ها افسر پلیس مستقر و هلیکوپترهای در حال پرواز آماده می‌کنند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902253

دیگر خبرها

  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای دفاع از غزه/«ما آزاد نیستیم!»
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای غزه/ «ما آزاد نیستیم!»
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • بایدن: دانشگاه جای یهودستیزی نیست
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن