Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین جهانی مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران( ایران ایر) در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه وزارت بهداشت و درمان کشور درباره شرایط نگهداری واکسن‌کرونا صحبتی با شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نکرده است گفت: پیش از این جلسات و هماهنگی‌های زیادی در رابطه با واردات واکسن کرونا بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت بهداشت صورت گرفته، اما با شرکت ایران ایر در مورد شرایط و نگهداری آن صحبتی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: شرکت هواپیمایی ایران ایر آمادگی کامل برای جابه جای و حمل واکسن کرونا را دارد، اما تاکنون وزارت بهداشت و درمان کشور درباره شرایط محیطی و نگهداری از این واکسن و همچنین چگونگی انتقال از جمله آنکه به صورت یخچالی و یا سردخانه‌ای حمل شود اظهار نظری نکرده است.

مدیر کل روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شرکت ایران ایر دارای یک فروند هواپیمای کارگو برای واردات واکسن کرونا است ادامه داد: شرکت هواپیمایی ایران ایر با همکاری معاونت مهندسی و تعمیرات خود قابلیت آن را دارد که هواپیما‌های مسافری خود را به هواپیمای باری برای حمل واکسن‌کرونا تبدیل کند.

بیشتر بخوانید

ایرلاین‌های ایران برای واردات واکسن کرونا آماده هستند/ ارز ۴۲۰۰ گرفتند لاستیک وارد نکردند!

او اظهار کرد: هم اکنون یک فروند هواپیمای ۷۴۸ در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای واردات این واکسن وجود دارد در صورت نیاز هم قابلیت تبدیل هواپیمای مسافری ایرباس به هواپیمایی کارگو را داریم.

جهانی بیان کرد: با وزارت بهداشت برای واردات واکسن کرونا رایزنی و جلساتی داشته ایم، اما وزارت بهداشت در مورد شرایط نگهداری و همچنین واردات این واکسن تاکنون با ما صحبتی انجام نداده اند.

براساس این گزارش امروز یکی از اعضای معاونت علمی ریاست جمهوری اعلام کرده بود که ایرلاین‌های ایرانی قابلیت و شرایط لازم محیطی برای واکسن کرونا را ندارد و این در حالی است که وزیر راه و شهرسازی هم اعلام کرد که با وزارت بهداشت و درمان کشور برای واردات واکسن کرونا رایزنی کرده ایم و ایرلاین‌های ما قابلیت جابه جایی واکسن را دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایران ایر واردات واکسن کرونا واکسن کرونا شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای واردات واکسن کرونا واکسن کرونا وزارت بهداشت ایران ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران

به گزارش خبرگزاری صداسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز پیش از عزیمت به باکو و به منظور شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها، گفت: به این اجلاس به‌عنوان فرصتی برای بیان مواضع و انتقال نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به نخبگان و مقامات شرکت‌کننده نگاه می‌کنیم.

اسماعیلی درباره اهداف سفر به آذربایجان و شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها افزود: از این سخنگاه برای بیان حقایق مختلف در حوزه فرهنگ اقلیت‌ها که محور گفتگو‌های امسال است، استفاده می‌کنیم و با توجه به وضع ناعادلانه در نظامات بین‌المللی، باید از هر فرصتی برای بیان حقایق و تنویر و آگاه‌سازی افکار عمومی استفاده کنیم.

وی همچنین گفت: در این اجلاس به عنوان فرصتی برای ارائه برنامه‌های خودمان و انتقال نگاه انقلاب اسلامی به دیگر کشور‌ها نگاه می‌کنیم و دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی، به‌عنوان یک راهکار جدی برای ایجاد بستر‌های لازم برای گسترش تعاملات دنبال می‌شود. ما در این راهبرد بیشتر معطوف به کشور‌های دوست و جهان اسلام به گفتگو‌های فرهنگی می‌پردازیم..

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در باکو از امروز تا جمعه ۱۴ اردیبهشت میزبان وزرای فرهنگ و شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و فرهنگی کشور‌های مختلف جهان است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح بررسی می‌شود.

پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین المللی مشارکت داشتند.

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • واردات خودرو‌های کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند