Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت ملی حفاری ایران از حضور فعال در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خوزستان به‌منظور ارائه تازه‌ترین فعالیت‌ها و دستاوردهای پژوهشی این شرکت خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، بهنود منصورنژاد، معاون مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت این شرکت با تبریک هفته پژوهش و فناوری به پژوهشگران صنعت نفت گفت: همه ساله برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان خوزستان از جمله برنامه‌های ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری است که با محوریت پارک علم و فناوری خوزستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امسال نیز بیست‌ویکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و هشتمین فن بازار استان خوزستان از تاریخ 29 آذر تا چهارم دی‌ماه با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کووید 19 کرونا براساس مصوبه ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری به صورت مجازی برپا می‌شود.
معاون مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: این شرکت نیز با ارائه فعالیت‌ها و دستاوردهای پژوهشی خود در قالب فیلم، پاورپوینت، عکس، گردش کارها و نیز نمودارهای عملکردی در این نمایشگاه مشارکت فعال خواهد داشت.
منصورنژاد یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به آدرس expo.khstp.ir از تازه‌ترین فعالیت‌ها و دستاوردهای پژوهشی دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان خوزستان بازدید کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هفته پژوهش و فناوری دستاوردهای پژوهشی دستاوردهای پژوهش استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۴۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌

با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سجاد عباسی فشمی، مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ گفت: با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۳ با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث که در حقیقت بهترین‌ها و برترین‌های این صنعت هستند، اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ماه‌های گذشته و با همکاری دانشگاه‌های مطرح کشور، فرایند دریافت رزومه از فارغ‌التحصیلان یا دانشجویایی که در ترم‌های پایانی حوزه‌های مرتبط با صنایع سلامت یا تجهیزات پزشکی مشغول به تحصیل هستند، جهت تصدی چندین موقعیت شغلی مورد نیاز زیست بوم انجام شده و تاکنون صدها رزومه به دست ما رسیده که بررسی‌های اولیه و غربال آن در حال انجام است. 

عباسی فشمی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ایستگاه کار، رویداد صدف جاب میت خواهد بود. هدف صدف جاب میت ارتباط و اتصال بین صنعت، دانشگاه و فناوری است، به نحوی که مصاحبه‌های استخدامی افراد و شرکت‌های حاضر در نمایشگاه در محل نمایشگاه انجام خواهد شد.

مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگانی که در قالب فردی یا در گروه‌های دانشجویی از ایستگاه کار بازدید می‌کنند، می‌توانند رزومه خود را برای سامانه صدف ارسال کنند. اما تنها تفاوت فرایند آنان این است که غربالگری و هماهنگی جلسات آنها پس از اتمام نمایشگاه اجرا خواهد شد. همچنین در محل غرفه برای افرادی که می‌خواهند تحصیلات دانشگاهی در حوزه سلامت داشته و هنوز مردد به انتخاب رشته هستند و نیز دانشجویانی که در ترم‌های ابتدایی هستند، مشاوره‌های شغلی و منتورینگ در نظر گرفته شده است.

به نقل از پارک فناوری پردیس، کارفرمایان و کارجویان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی می‌توانند به سامانه صدف به نشانی iranhealth2024.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • ویدیو/ دستاوردهای هوافضای کشور در ۱۴۰۲ را بشناسید
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • صعود مسجدسلیمان و حفاری به فینال لیگ برتر گلف
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان