Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: کمک های مومنانه و دستگیری از نیازمندان الگو گرفتن از سیره ائمه معصومین(ع) و حرکت ارزشمندی در مسیر کاهش آلام آُسیب دیدگان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عصر چهارشنبه در مراسمی با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار، عیسی قبادی معاون اقتصادی، پیمان نامدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از خیرین و داوطلبان هلال احمر دو هزار بسته معیشتی برای توزیع میان نیازمندان آسیب دیده از کرونا جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدایت الله جمالی پور در این مراسم اظهارداشت: تداوم اپیدمی ویروس منحوس کرونا در جهان و ایران، چالش های متعدد اجتماعی، اقتصادی و معیشتی را  به ویژه در میان اقشار آسیب پذیر ایجاد کرده و در این راستا، تقویت همبستگی و همدلی میان آحاد مردم برای ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و به تعبیر مقام معظم رهبری «کمک های مومنانه» به اقشار نیازمند جامعه، از جمله الزامات راهبردی برای برون رفت از تبعات اجتماعی و اقتصادی بحران کرونا محسوب می شود.

وی بیان کرد: سیرۀ امام مجتبی(ع)، بهترین الگوی کمک های مومنانه است و خوشبختانه در ایران اسلامی علیرغم همه مشکلات و کمبودها، روحیه دستگیری از نیازمندان همچنان جاری و ساری است.

استاندار قزوین تصریح کرد: جمع آوری کمک های خیرخواهانه و دستگیری از نیازمندان از کارهای ارزشمند در عرصه اجتماعی است که می تواند آلام آسیب دیدگان را تسکین بخشد.

جمالی پور اصافه کرد: جامعه اسلامی بدون تردید با تعامل، همدلی و وحدت سریعتر به توسعه و پیشرفت می رسد و از جمعیت هلال احمر استان به عنوان یک نهاد مردمی و خیرخواه تشکر می کنیم که در کنار وظیفه ذاتی خود در این عرصه نیز مسئولانه مشارکت دارد.

وی اظهارداشت: نیروهای هلال احمر با حضور انسانهای ایثارگر و دغدغه مند توانسته در مسیر خدمت خالصانه به نیازمندان نقش موثری ایفا کندو بویژه در دوران کرونا نیز نیرو های این جمعیت در طرح های مختلف از جمله تب سنجی، غربالگری، کنترل مبادی ورودی و خروجی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و درمان بیماران نیز مشارکت بسیار خوبی داشته است.

استاندار قزوین یاد «عباس شیرزی» از امدادگران جمعیت هلال احمر استان که جان خود را در راه خدمت به بیماران کرونا تقدیم کرد به عنوان ایثارگری نمونه گرامی داشت و از تلاش کادر درمانی هم تقدیر کرد.

جمالی پور گفت: تلاش بی شائبه امدادگران هلال احمر در خدمت رسانی در عرصه های مختلف بویژه دوران کرونا ارزشمند است و این خدمات قابل توجه بوده و کادر درمانی این جمعیت نیز همراهی خوبی با دانشگاه علوم پزشکی داشته است.

وی اظهارداشت: برای رسیدن به قله توسعه نیازمند روحیه خدمت رسانی و همدلی هستیم و روحیه خیر خواهی باید در جامعه ترویج و نهادینه شود.

قدردان تلاش پرستاران هستیم

استاندار قزوین با گرامیداشت روز پرستار هم تصریح کرد: در آستانه روز پرستار از کادر درمانی و پرستاران ایثارگرتشکر می کنیم که بیش از ۱۱ ماه است برای درمان بیماران سختی فراوانی را متحمل شده اند.

وی گفت: با فعال شدن قرارگاه شهید سلیمانی خوشبختانه خدمات خوبی در قالب کمک های معیشتی، درمانی و قرنطینه ای در اختیار آسیب دیدگان قرار گرفته و امیدواریم این کارها تا ریشه کن شدن ویروس ادامه یابد.

جمالی پور تصریح کرد: در همه حال به روحیه تعامل و همدلی نیازمندیم و از آنجا که در فرهنگ دینی ما دستگیری از فقرا کار بزرگی است باید همه ترغیب شوند از این ظرفیت بخوبی استفاده شود.

وی اضافه کرد: از خیرینی که همواره در کنار مردم بوده اند تشکر می کنیم و امیدواریم با تداوم کمک ها دستگیری از نیازمندان همچنان صورت گیرد.

در ادامه این مراسم دو هزار بسته معیشتی آماده توزیع میان نیازمندان شد.

این بسته ها هر کدام به ارزش 480 هزار تومان شامل 10 کیلو برنج، دو عدد روغن مایع خوراکی، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه فرنگی و قند است.

در سال جاری از سوی جمعیت هلال احمر استان قزوین بیش از 10 هزار بسته معیشتی به ارزش 2 میلیارد تومان تهیه و میان اقشار آسیب پذیر توزیع شده است.

این بسته های معیشتی با کمک خیرین تهیه شده و میان نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا در استان قزوین توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیری از نیازمندان استاندار قزوین جمالی پور هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: سقوط به دره و جان باختن یک نفر در اتوبان قزوین - تنکابن ۶ کیلومتر بعد از روستای اکبر آباد به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه  یک فوتی برجای گذاشت که پس از ارزیابی، نجاتگران فرد فوت شده را به منطقه امن منتقل کردند و تحویل مقامات ذی صلاح دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ائمه معصومین(ع) سرآمدان گفت‌وگو بودند/نباید به مقدسات توهین شود
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • از فروش موبایل‌واره تا دستگیری ۳نفر به دلیل عکس گرفتن از سوال‌ها کنکور
  • کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک | ار فروش موبایل‌واره تا دستگیری ۳نفر به دلیل عکس گرفتن از سوال‌ها