Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، توکل شاکرمی مدیرعامل ستاد دیه لرستان گفت: ۱۵۰ زندانی جرائم غیرعمد امسال از زندان‌های استان آزاد شدند و ۲۳۷ نفر دیگر چشم انتظار حمایت خیران هستند.

توکل شاکرمی با بیان اینکه هفت زندانی جرائم غیرعمد استان خانم هستند اظهار داشت: از مجموع زندانیان فعلی نیز ۱۰ نفر بدهکار دیه تصادف، سه نفر بدهکار دیه حادثه کارگاهی، ۲۱۲ نفر زندانی جرائم مالی غیرکلاهبرداری، ۶ نفر بدهکار مهریه و ۶ نفر بدهکار نفقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه امسال۱۴ میلیارد تومان برای آزادی ۱۵۰ زندانی جرائم غیرعمد در استان تامین شد تصریح کرد: در این راستا با پیگیری‌های ستاد دیه استان پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بخشودگی از شاکیان نیز دریافت شده است.

مدیرعامل ستاد دیه لرستان با اشاره به کمک بلاعوض سه میلیارد تومانی برای آزادسازی این ۱۵۰ نفر گفت: پویش "یلدای آزادی" توسط ستاد دیه و با مشارکت خیران و نیکوکاران برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان برگزار شده است

شاکرمی عنوان کرد: در این راستا تلاش می‌شود به مناسبت شب یلدا، تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد استان به آغوش خانواده بازگردند که کمک‌های خیران از طریق حساب ستاد دیه به شماره ۰۲۰۱۱۰۸۵۸۴۰۰۶ جمع آوری می‌شود.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد دیه آزادی زندانیان زندانی جرائم غیرعمد نفر بدهکار ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ این زندانیان با جرائم مالی غیراز کلاهبرداری ، نفقه، مهریه و دیه غیرعمد  دوران محکومیت خود را در زندان می گذراندند .
با کمک خیران گرمساری در روزهای آینده ۱۵ نفر زا زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش  خانواده های  خود برمی گردند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند