Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی جامعه هدف کمیته امداد مسکن است که در این زمینه با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین اقدامات لازم انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات مسکن به عنوان یکی از ارکان مهم توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت از راهبردهای مهم کمیته امداد است، گفت: در این راستا از ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی و هم‌افزایی خیرین بهره گرفته شده و به صورت خدمات معوض و بلاعوض حمایت‌های لازم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: امسال 5 هزار خدمت مسکن در قالب ساخت، خرید، بهسازی، مقام سازی، تعمیرات کلی و جزئی، احداث سرویس بهداشتی و حمام و بازسازی مساکن آسیب دیده از بارندگی به مددجویان ارائه شده است.

صفری افزود: برای ارائه این خدمات ۳۴ میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان از محل اعتبارات این نهاد و مساعدت‌های خیران زنجانی سرمایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه گازکشی به منازل مددجویان تحت حمایت و احداث سرویس بهداشتی و حمام برای جامعه هدف این نهاد از محورهای اجرایی این نهاد مقدس است، تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده، گازکشی منازل ۷۵۴ مددجوی زنجانی با بهره‌گیری از محل مشارکت خیران، اعتبارات این نهاد و منابع استانی انجام می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان همچنین افزود: ساخت هزار و ۱۶۹ سرویس بهداشتی و حمام برای مددجویان تحت حمایت این نهاد نیز از برنامه‌های اجرایی این نهاد بوده که برنامه‌ریزی شده تا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی و منابع این نهاد و مساعدت خیرین و نیکوکاران این خدمت نیز در کنار گازکشی به منازل مددجویان مورد حمایت انجام شود.

وی با اشاره به اینکه شناسایی و اولویت‌بندی نیازهای مددجویان یکی از برنامه‌های کمیته امداد در بخش مسکن است، گفت: در این زمینه تلاش داریم از ظرفیت‌های مردمی، موسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و تشکل‌های مردمی فعال بهره بگیریم.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته امداد استان زنجان مسکن جامعه کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد

ظاهر وطن‌خواه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۰۰ پرس غذای گرم به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) به همت مرکز نیکوکاری نسیم مهربان شهرستان پارس‌آباد در بین مددجویان تحت حمایت و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری شهرستان پارس آباد به صورت مستمر در این شهرستان فعالیت می کنند که در مناسبت‌های مختلف در رفع نیازهای مددجویان اقدامات ارزنده‌ای را به انجام می‌رساند.

وطن‌خواه بیان کرد: با مشارکت مراکز نیکوکاری توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کنیم.

کد خبر 6097599

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید