Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید رستمی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تیم ما بدون بازی دوستانه وارد مسابقات شد و فکر می کنم تا جایی که بازیکنان در توان داشتند تلاش خود را برای پیروزی کردند.

وی با بیان اینکه نیمه نخست، موقعیت خاصی روی دروازه تیم ما نبود و بر اثر یک اشتباه فردی گل دریافت کردیم، افزود: در نیمه دوم، برتری تجربه حریف بیشتر چربید ولی بازی در اختیار ما بود که در نهایت از لحاظ بدنی و هماهنگی نسبت به حریف، شرایط مناسبی نداشتیم و شکست خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تیم بازارهای روز کوثر نیازمند هماهنگی بیشتر است که برای نیل به آن خواهیم کوشید، اظهار داشت: همانطور که می دانید احتمال داشت سهیمه هایپرشهر در لیگ  از بین برود لذا سرمایه گذران بازارهای روز کوثر اصفهان ورود پیدا کردند و این سهیمه را از شرایط بی برنامگی در لیگ برتر نجات دادند.

رستمی تصریح کرد: می دانستیم از لحاظ جسمانی و آمادگی برای حضور در لیگ برتر آخرین تیمی هستیم که تمرینات خود را شروع کرده ایم، اما تیم ما در ادامه راه بهتر خواهد شد، کارت بازی  ۲ بازیکن ما حمید یوسفی و حسین قبانچی صادر نشده بود اما بعد از این می کوشیم که با همه نفرات به میدان برویم.

وی با بیان اینکه همه بازی ها در لیگ برتر سخت است، گفت: مسوولان و بازیکنان تیم ما همگی بومی اصفهان هستند و مجموعه ورزش استان نیاز به حمایت دارد.

وی گفت: از لحاظ فنی نیازمند هماهنگی بیشتری هستیم، کارمان سخت است و باید قدم به قدم پیش برویم تا به موفقیت دست یابیم.

از هفته نخست لیگ برتر فوتسال کشور، دیدار تیم های فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان و راگا تهران عصر امروز در سالن کوثر این شهر برگزار شد و در پایان، تیم میهمان با نتیجه سه بر یک پیروز میدان شد.

در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور تیم بازارهای کوثر اصفهان که در فصل جاری با خرید امتیاز تیم هایپر شاهین‌شهر در این رقابت ها شرکت کردهای است در نخستین دیدار خود در اصفهان شکست را پذیرا شد.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال فوتسال اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال اصفهان لیگ برتر فوتسال فوتسال اصفهان اخبار کنکور کوثر اصفهان لیگ برتر تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صمد نوتاش، رئیس هیأت فوتبال استان اردبیل گفت: لیگ برتر رده سنی بزرگسالان فوتسال استان اردبیل با شرکت ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت انجام و ۶۶ بازی در این مسابقات برگزار شد.
وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم ساوالان اردبیل به مقام قهرمانی دست یافت و تیم کیهان یاشیل مغان پارس آباد، نائب قهرمان شد.
مراسم اهدای جام و جوایز این مسابقات با حضور رئیس هیات فوتبال استان، پیشکسوتان و جمعی از مسؤولان در شهرستان مشکین شهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین