Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  مهم‌ترین حوادث امروز چهار‌شنبه ۲۶ آذرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

کشف ۳۰۰ هزار لیتر گازوییل قاچاق در شیراز

انشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و ۱۲ هزار و ۸۶۴ لیتر روغن خودرو تقلبی در شیراز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: ماموران کلانتری "۲۶ رحمت" شیراز با همکاری کارکنان پلیس امنیت اقتصادی استان، با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند در محدوده "شهرک صنعتی" فردی در کارگاه خود اقدام به دپو گازوئیل قاچاق و تهیه و توزیع روغن تقلبی می‌کند که رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از آن کارگاه، ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مخزن‌های بزرگ و ۱۲ هزار و ۸۶۴ لیتر روغن خودرو تقلبی کشف شد.

سردار ملک‌زاده با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی بیان کرد: عزم پلیس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی جدی است و از شهروندان انتظار می‌رود در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

دستور ویژه فرمانده انتظامی فارس برای دستگیری ضاربان

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس، گفت: فرمانده انتظامی استان دستور ویژه خود را جهت دستگیری ضاربانی که فردی جانباز را مجروح کرده بودند صادر کرد.

سرهنگ حمید افرامن اظهار داشت: در پی انتشار یک فایل صوتی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک جانباز در شهرستان ممسنی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او  افزود: ماموران پلییس ممسنی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که چند نفر برای شکار پرندگان کمیاب به مناطق کوهستانی آن شهرستان رفته‌اند که یک جانباز دوران دفاع مقدس به آنان تذکر داده ولی متاسفانه آن افراد اقدام به ضرب و شتم وی کرده و متواری شده‌اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس، تصریح کرد: شناسایی و دستگیری ضاربان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

ایست پلیس به خودوری حامل سیگار قاچاق

فرمانده انتظامی کوه چنار از توقیف یک دستگاه پژو حامل سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوم لطف الله محمدی بیان کرد: در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم کالای قاچاق، مأموران انتظامی "کوه‌چنار" در ایست و بازرسی مقطعی در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۱۹۴ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و راننده نیز دستگیر شد.

سرهنگ دوم محمدی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار بیان کرد: قاچاق یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده، قدم‌های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان برداریم.

دستگیری سارق خودرو در کمتر از نیم ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از دستگیری سارق خودرو پراید در کمتر از نیم ساعت توسط ماموران پاسگاه انتظامی تخت جمشید خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی بیان کرد: شخصی به ماموران گشت انتظامی پاسگاه "تخت جمشید" مراجعه و اعلام کرد که جهت خرید از سواری پراید متعلق به خودم پیاده و به داخل مغازه رفتم که پس از چند دقیقه متوجه شدم خودرو که به صورت روشن بود توسط سارقان به سرقت رفته است که موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران سریعا اقدام به گشت زنی و اجرای طرح مهار کردند و پس از نیم ساعت موفق شدند سواری پراید را شناسایی و آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه راننده در یازجویی اولیه یه سرقت خودرو پراید اقرار کرد، عنوان داشت: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

سرهنگ زینلی رعایت نکردن نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و از مردم خواست: ضمن تجهیز خودرو خود به سیستم‌های ایمنی، در توقف‌های کوتاه مدت ضمن بالا بردن شیشه‌های خودرو، درب آن را قفل کرده و از قرار دادن اشیاء قیمتی در داخل آن خودداری کنند.

توقیف کامیون وکشف ۹۴ راس گوسفند قاچاق

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۹۴ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تشدید برخورد با قاچاقچیان، ماموران انتظامی داراب حین گشت زنی در محور‌های مواصلاتی منتهی به این شهرستان، یک دستگاه کامیون حامل احشام را شناسایی و متوقف کردند.

او تصریح کرد: در بازرسی از آن خودرو، ۹۴ راس گوسفند قاچاق که راننده قصد انتقال آن‌ها را به استان هرمزگان و کشور‌های حاشیه خلیج فارس را داشت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام قاچاق مکشوفه را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، تصریح کرد: در این خصوص راننده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کشف داروی دامپزشکی قاچاق در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف یک هزار و ۷۳۶ عدد داروی دامپزشکی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا‌های سلامت محور، ماموران انتظامی شهرستان "فیروزآباد" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست دادند که رانندگان بدون توجه اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد عنوان داشت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند هر ۲ خودرو را توقیف و در بازرسی از آنها، یک هزار و ۷۳۶ عدد داروی دامپزشکی قاچاق را کشف کنند.

سرهنگ جوکار با اشاره به اینکه در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، عنوان داشت: ارزش دارو‌های قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال برآورد شده است.

دستگیری عامل شرارت شبانه در فسا

فرمانده انتظامی فسا گفت: جوانی که شب گذشته ۲۵ آذرماه در یکی از محلات این شهرستان با سلاح سرد قدرت نمایی و عربده کشی می‌کرد، با سرعت عمل پلیس در کمتر از ۱۰ دقیقه دستگیر شد.

سرهنگ محمدهاشم قسام بیان کرد: در پی گزارش‌های مردمی و همچنین انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر عربده کشی و مزاحمت توسط فردی جوان در حوالی یکی از نقاط پرتردد و تجاری شهر فسا، بلافاصله تیمی از افسران یگان امداد به محل اعزام شدند.

او افزود: با اقدامات گسترده فنی و پلیسی، فرد عربده‌کش در محل دستگیر و ۲ نفر از همدستان وی از تاریکی شب و پوشش منطقه متواری شده‌اند که تلاش برای دستگیری آنان با جدیت ادامه دارد.

فرمانده انتظامی فسا با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، خاطر نشان کرد: امنیت عمومی خط قرمز پلیس است و با قاطعیت و جدیت با مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان برخورد خواهیم کرد.

کشف ۲۳۴ راس گوسفند قاچاق در آباده

فرمانده انتظامی آباده از کشف ۲۳۴ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق دام، مأموران انتظامی شهرستان "آباده" با اقدامات فنی و تخصصی از دپو احشام قاچاق در یک واحد دامداری مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان، موفق شدند ۲۳۴ راس گوسفند قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی آباده با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: ارزش احشام قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان، ۱۰ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ مسعودی از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را در رابطه با اقدامات مجرمانه قاچاقچیان و سودجویان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا نسبت به دستگیری آنان اقدام شود.

کشف ۶۰۰ کیلوگرم عسل قاچاق در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از کشف ۶۰۰ کیلوگرم عسل قاچاق به ارزش ۲۴۰ میلیون ریال در بازرسی از یک وانت مزدا خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی بیان کرد: ماموران انتظامی "بوانات" با اجرای ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه وانت مزدا که به سمت یکی از استان‌های مرکزی در حال تردد بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۶۰۰ کیلوگرم عسل قاچاق کشف شد، گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۲۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی بوانات با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، عنوان داشت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه قاچاق، با قانون شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کشف روغن خودرو قاچاق در جهرم

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف یک هزار و ۲۰۰ لیتر روغن موتور قاچاق خبر داد.

سرهنگ علی‌اصغر محمدپور بیان کرد: در استمرار طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، ماموران پلیس آگاهی جهرم هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران در بازرسی از آن خودرو، یک هزار و ۲۰۰ لیتر روغن موتور قاچاق را کشف و راننده را نیز دستگیر کردند، عنوان داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، یک میلیارد ریال است.

کشف ۱۰ میلیارد لیفتراک قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف ۲ دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: در راستای مبارزه همه جانبه با کالای قاچاق، مأموران انتظامی این شهرستان در محور کازرون- فراشبند، در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه کامیون مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودروها، ۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاچاق که از بنادر جنوبی بارگیری و رانندگان قصد انتقال آن‌ها را به تهران داشتند کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص رانندگان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی صورت ویژه در دستور کار فرمانده انتظامی شهرستان تحویل مراجع قضائی شدند کارشناسان ارزش محور های مواصلاتی برابر نظر کارشناسان میلیون ریال برآورد راستای مبارزه راس گوسفند قاچاق ماموران انتظامی بازرسی از آن قاچاق به ارزش ۳۰۰ هزار لیتر میلیارد ریال متوقف کردند ۱۰ میلیارد یک دستگاه لیتر روغن یک هزار ۲ دستگاه کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی لامرد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به سه دستگاه وانت آریسان حامل کالا مشکوک و پس از دستور ایست رانندگان اقدام به فرار کردند.
یوسف ملک زاده افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ، ماموران انتظامی  هر سه خودرو را متوقف کردند.
وی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقهف ۲ نفر از رانندگان متواری شدند و یک نفر دستگیر شد و ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۱ هزار و ۲۰۸ بسته تنباکو خارجی قاچاق را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان  فارس گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد