Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@21:58:43 GMT

طرز تهیه اسموتی کدو و سیب

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۵۴۳۴

طرز تهیه اسموتی کدو و سیب

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از آشپزی ها

دستور تهیه اسموتی سیب و کدو

کدو تنبل و سیب ها چنین ترکیبی خوبی را ایجاد می کنند که این اسموتی سیب کدو تنبل را به یک نوشیدنی لذیذ پاییزی تبدیل می کند. می توانید روز خود را با این اسموتی سیب کدو تنبل شروع کنید یا بعداً در روز به عنوان میان وعده میل کنید. همچنین میتونید این اسموتی رو داخل قالب یخ و یا بستنی بریزید و در فریزر قرار دهید و لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقداری کدو تنبل و یک موز کامل ، مقداری عسل و کمی وانیل به همراه تمام ادویه های پای کدو تنبل اضافه شده است. سعی کنید برای این زمان از سال حتما درست کنید.

مواد لازم:

۱/۴ فنجان (۲۵ گرم) جو دو سر

پوره کدو تنبل ۱/۲ فنجان (۱۲۰ گرم)

۱ عدد سیب متوسط

۱ عدد موز ، قطعه قطعه شده و منجمد

۱ قاشق غذاخوری (۲۰ گرم) عسل

۳/۴ فنجان (۱۷۵ گرم) ماست

۱/۲ فنجان (۱۲۰ گرم) شیر

۱/۲ قاشق چایخوری پودر دارچین

۱/۸ قاشق چایخوری جوز هندی

مقداری پودر میخک

۱ قاشق چایخوری (۵ گرم) عصاره وانیل

۶ قطعه یخ

طرز تهیه:

جو دوسر را در ظرف مخلوط کن قرار دهید و حدود ۳۰ ثانیه مخلوط کنید تا ریز خرد شود. بقیه مواد را اضافه کرده و مخلوط کنید تا یکدست شود. داخل لیوان های جداگانه بریزید و روی آن را مقداری دارچین بپاشید. بلافاصله سرو کنید. 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کدو حلوایی سیب ماست شیر کدو تنبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو

به گزارش قدس آنلاین، محمد مشیرپناهی با اشاره به حضور کردستان در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: در غرفه استان در این نمایشگاه ۱۰ فرصت آماده سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به بازدیدکنندگان و هیات‌های تجاری داخلی و خارجی معرفی می شود.

وی افزود: مشخصات کلی طرح های کشاورزی، میزان سرمایه ‌گذاری و کار امکان سنجی انجام شده برروی آنها در قالب بروشور و کتابچه ای تهیه شده است و در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کردستان ادامه داد: در بخش صنعت هم ۹ عنوان فرصت سرمایه گذاری و هشت طرح مهم و پیشران صنعتی و معدنی استان برای معرفی به سرمایه‌گذاران در این نمایشگاه آماده شده است.

مشیرپناهی تعداد فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری استان در این نمایشگاه را پنج مورد خواند و بیان کرد: افزون بر این، هفت مورد فرصت سرمایه گذاری گردشگری در شهر سنندج که توسط شهرداری این شهر تهیه شده است در چند روز برپایی این نمایشگاه معرفی می شود.

معرفی بیش از۵۰ مورد مجوز بی‌نام سرمایه‌گذاری کردستان در اکسپو

وی یادآور شد: یکی از اقدامات مطلوب در استان که به منظور تسهیل در امر سرمایه گذاری انجام شده تهیه مجوزهای بی‌نام است که از حدود ۲ سال اخیر این مهم آغاز شده است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کردستان اضافه کرد: در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران، بیش از ۵۰ مورد مجوز بی نام صادر شده برای سرمایه گذاری در استان تهیه و آماده معرفی به هیات های تجاری و سرمایه گذاران است.

مشیرپناهی یادآور شد: افزون بر موارد مذکور، ۱۵ مورد فرصت سرمایه گذاری دارای مطالعات پیش امکان سنجی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری توسط مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان تهیه شده است و در این نمایشگاه معرفی می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • ماهی کبابی را با این روش خاص بپزید و لذت ببرید
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • 17 درمان سریع خانگی التهاب معده
  • لازمه ساماندهی اصولی آبشوران تهیه نقشه دیجیتالی شهر کرمانشاه است
  • فال قهوه روزانه؛ فال قهوه امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خواص بی نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟
  • این سبزی رژیمی سرشار از ویتامین C است
  • مصرف بیش از اندازه قهوه عجب بلایی سرتان می‌آورد
  • گیاهی که برای جلوگیری از ریزش مو معجزه می‌کند