Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@19:32:38 GMT

سرلشکر موسوی با خانواده شهید جلیلوند دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۵۴۵۷

سرلشکر موسوی با خانواده شهید جلیلوند دیدار کرد

فرمانده کل ارتش با حضور در منزل شهید امیر سرتیپ دوم قاسم جلیلوند با خانواده این شهید مدافع سلامت دیدار و از آن‌ها دلجویی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان‌، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه با حضور در منزل شهید امیر سرتیپ دوم قاسم جلیلوند با خانواده این شهید دیدار و از آن‌ها دلجویی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهید امیر سرتیپ دوم قاسم جلیلوند گفت: وقتی ما نظامی‌ها لباس سربازی بر تن می‌کنیم، غایت آرزوی ما این است که پایان عمر ما با شهادت همراه باشد و وقتی یک نظامی در چنین جریان و مشکلی که برای یک ملت پیش آمده، موضوعی که وظیفه اصلی وی نبوده، ولی با حسّ مردم دوستی و عشقی که به میهن و ملت شریف خود داشت به این شکل فداکارانه به هدف خود دست پیدا کرد، واقعاً جای غرور و افتخار دارد.

وی افزود: ارتش در همه صحنه‌ها علاوه بر دفاع و جنگ از جمله سیل، زلزله و بیماری همه گیر و منحوس ویروس کرونا در کنار مردم و مدافع آنان بوده و این شهید بزرگوار از جمله کسانی بود که این افتخار را در کارنامه ارتش ثبت کرد.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: ما در پناه ایثارگری‌های این شهدای والامقام و رشادت‌های مثال‌زدنی آن‌ها امروز در دنیا سرافراز و سربلند هستیم و این سرافرازی به‌پاس رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت است و اگر این ایثار گری‌ها نبود، سرنوشت کشور ما معلوم نبود و چه بسا ما نیز مانند بعضی کشور‌های دیگر وضعیت اسفناکی داشتیم.

امیر سرلشکر موسوی در پایان خاطر نشان کرد: قطعاً دعای خیر خانواده بزرگوار شهدا شامل حال ما می‌شود و ما اعتقاد داریم که شهدا حاضر و ناظر بر ما و کلید حل مشکلات هستند و امیدواریم خداوند متعال به قلب‌های شما آرامش و قدرتی بدهد که بتوانید در این مصیبت وارده صبر داشته باشید.

در این دیدار، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را همراهی کرد.

گفتنی است شهید مدافع سلامت سرتیپ دوم «قاسم جلیلوند»، فرمانده مرکز آموزش درجه داری حضرت علی اکبر (ع) پدافند هوایی اراک و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان مرکزی به عنوان عضو تأثیرگذار ستاد استانی مبارزه با کرونا از آغاز شیوع این بیماری، خدمات ارزنده و شایان توجهی در مقابله با کرونا در استان مرکزی انجام داد که از جمله فعالیت‌های وی، تلاش برای اعزام گروه‌های یاری‌رسان به شهر‌ها و روستا‌های اطراف بمنظور ضدعفونی محیط و ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و برپایی نقاهتگاه بزرگ ارتش برای بیماران کرونایی در استان مرکزی که یکی از استان‌های درگیر در موج اول کرونا بود محسوب می‌شود.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران فرمانده کل ارتش قاسم جلیلوند امیر سرتیپ سرتیپ دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده

                                                                                     

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در این دیدار گفت: خانواده شهدا سهام دار این نظام هستند.

 وی در ادامه اضافه کرد: فرزندان شما برای دفاع از ایران اسلامی از دنیای خود گذشتند که این کار سختی است.

استاندار ایلام همچنین بیان کرد: امنیت و اقتدار ایران اسلامی مدیون رشادت‌های شهداست.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • بازدید فرمانده هوانیروز ارتش از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان