Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی تا پایان آذر ماه در جاده‌های شمال ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، علیرضا قدمی از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی تا پایان آذرماه در جاده‌های شمال خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر جاده‌های مازندران خلوت است.

وی افزود: از لحاظ جوی نیز در محور هراز شاهد بارش باران و لغزندگی سطح راه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال، بیان کرد: محدودیت ترافیکی پایان هفته نداریم و ممنوعیت‌های کرونایی تا پایان آذر در محورهای شمال ادامه دارد.

این مسئول با اعلام اینکه طرح ممنوعیت تردد در محورهای شمال کماکان در حال اجرا است، تصریح کرد: از یکم آذرماه تاکنون طی ۲۵ روز گذشته تاکنون ۳۳ هزار و ۲۰۰ هزار خودرو برگشت داده شده و همچنین چهار هزار خودرو اعمال قانون شدند.

قدمی با بیان اینکه ترددهای غیرضروری در محورهای مازندران ممنوع است، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل پلیس راه مازندران ۲۱۸۲۴۴۲۰و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های مازندران است.

کد خبر 462143

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس پلیس راه مازندران ممنوعیت تردد خودرو اعمال محدودیت ها محدودیت های کرونایی محورهای شمالی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق محورهای شمال تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران با اشاره به ثبت ۸۴۹ هزار تردد در جاده‌های مازندران گفت: این میزان تردد رشد ۴۰ درصدی در مقایسه با هفته گذشته داشت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن جهانیان با اشاره به سفرهای انجام شده در تعطیلات اردیبهشت گفت: طبق آمار سامانه 112 تردد شمار در محور‌های استان مازندران در تعطیلات اردیبهشت امسال تردد انواع وسایل نقلیه در محور‌های مواصلاتی استان 40 درصد نسبت به مدت مشابه هفته گذشته افزایش داشت.

وی افزود: سامانه‌های ترددشمار بیش از 849 هزار تردد را ثبت کرده‌اند.

وی افزود:  تردد در محور سوادکوه به بیش از 165 هزار تردد رسیده و سامانه در محور هراز بیش از 163 هزار تردد را ثبت کرده است.

جهانیان ادامه داد: در محور کندوان هم بیش از 151 هزار تردد به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در تعطیلات دو روز پیش محور ساری تا محمود آباد پر تردد‌ترین محور‌های استان مازندران بود.

وی به پرترددترین ساعات روز هم اشاره داشت و بیان کرد: در ساعات 18 الی 19 روز جمعه 12 اردیبهشت بیشترین تردد ثبت شده که در ساعت مذکور بیش از 146 هزار تردد وسایل نقلیه به ثبت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین