Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@04:18:42 GMT

عاشوری: فینال آسیا به ضربات پنالتی کشیده می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۵۷۳۰

عاشوری: فینال آسیا به ضربات پنالتی کشیده می‌شود

روز شنبه دو تیم پرسپولیس نماینده شایسته فوتبال ایران و اولسان کره جنوبی درفینال لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند تا تکلیف قهرمان این رقابت ها مشخص شود.

به گزارش ورزش سه، محسن عاشوری هافبک بازیساز و خوشفکرسال های نه چندان دور پرسپولیس که درهفته های اخیر به عنوان سرمربی تیم دسته اولی بادرن روزهای خوبی را سپری می کند درارتباط با فینال لیگ قهرمانان آسیا نقطه نظرات جالبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


* درآستانه فینال لیگ قهرمانان آسیا، تیم پرسپولیس را چطورارزیابی می کنید؟


- به نظر من این پرسپولیس درلیگ قهرمانان آسیا نمایش خوب و با کلاسی ارائه کرد. یحیی گل محمدی و کادرفنی این تیم تسلط خوبی به تیم پیدا کرده و توانستند ارائه گرفوتبالی برترو مالکانه باشند و امیدوارم درفینال این رقابت ها هم بتوانند بازی خوبی ارائه دهند.


* لغو دو بازی رسمی اخیرپرسپولیس برابرنساجی مازندران و ذوب آهن برای نماینده فوتبال ایران درلیگ قهرمانان آسیا مشکل سازنمی شود؟


- اگرپرسپولیس درشرایط بازی قرارمی گرفت به طور قطع بهتربود اما من یکی به این تیم لایق و با انگیزه خیلی امیدوارم. البته بازی با اولسان اصلا آسان نیست و یک جوری شطرنج فوتبال شرق و غرب آسیاست!


* شطرنج؟! بیشترتوضیح می دهید؟


- درچنین بازی هایی معمولا دو تیم خیلی موقعیت به یکدیگرنمی دهند. به هرحال فینال یک تورنمنت سخت و فشرده است و باید بازیکنان پرسپولیس با تمرکز کامل و هوشیاری پای به میدان بگذارند. یک اشتباه می تواند به بهای گزافی برای هردو تیم تبدیل شود. مربیان دو تیم هم نقش زیادی دارند که درچنین موقعیت هایی خونسردی و آرامش یحیی گل محمدی گره گشاست.


* فکرمی کنید کلید داراین بازی فینال کدام یا کدامیک ازبازیکنان پرسپولیس باشند؟


- غیبت وحید امیری، احسان پهلوان و عیسی آل کثیر 3 بازیکن اصلی تیم ما کمی کار را سخت می کند اما این پرسپولیس ثابت کرده است خوشبختانه خیلی ستاره محور نیست نقش دو هافبک وسط پرسپولیس خیلی مهم است. من نمی دانم قراراست احمد نورالهی کنارمیلاد سرلک بازی کند یا کمال کامیابی نیا اما می دانم این دو هافبک میانی باید مراقب سرعت و ضد حملات برق آسای کره ای باشند. این دو هافبک وسط هم درکنترل نبض بازی و هم درکارهای دفاعی و تخریب بازیسازی حریف می توانند نقش داشته باشند.


* پیش بینی می کنید این بازی با چه نتیجه ای تمام شود؟


- به عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم تیم محبوب خودم قهرمان آسیا شود اما تصورمی کنم بازی به ضربات پنالتی بکشد.


* درصورت کشیده شدن بازی به ضیافت پنالتی ها، فکرمی کنید کفه ترازو به سود پرسپولیس است یا اولسان کره جنوبی؟


- با توجه به اینکه حامد لک یک گلرششدانگ و خوش روحیه نشان داده و دربازی نیمه نهایی برابر النصرهم او و هم بازیکنان پرسپولیس عملکرد خوبی درضربات پنالتی داشتند به نظرم کفه ترازو به سود شاگردان گل محمدی خواهد بود.


* بازی های اولسان را دیده اید؟


- متأسفانه خیلی نتوانستم بازی های شرق آسیا را درقطر دنبال کنم چون خیلی درگیربودم اما می دانم تیم های کره ای و ژاپنی سرعت بالایی دارند و درضد حملات خطرناک هستند. امیدوارم تیم شایسته پرسپولیس با حواسی جمع و ششدانگ نه تنها جلوی سرعت حریف درفاز تهاجمی را بگیرد بلکه برتری را درزمین ازآن خود کند. این درست است که من پرسپولیسی هستم اما فوتبال ایران به این قهرمانی نیازمبرم دارد. قهرمانی پرسپولیس درآسیا یک اتفاق مهم برای فوتبال ماست.


* اگرموافق باشید کمی هم ازبادران صحبت کنیم. تیمی که به نظرمی رسد یکی ازمدعیان صعود باشد؟


- من نمی خواهم حرف کلیشه ای بزنم اما سیاست ما این است که بازی به بازی جلو می رویم. هنوز خیلی زود است که حرف ازصعود زد و باید حداقل یک سوم مسابقات برگزارشود تا چهره مدعیان تا حدودی مشخص شود.


* دردو هفته گذشته دردقایق پایانی به گل پیروزی بخش رسیدید و برابرتیم هوادارحتی دقیقه 3+90 گل زدید. دراین رابطه توضیحی می دهید؟


- راستش را بخواهید ما بعد ازپایان هفته اول مسابقات تیم بادران را تحویل گرفتیم و هنوز زمان لازم داریم که به شناخت بیشترازبازیکنان برسیم. با این وجود معتقدم گلزنی یک تیم دردقایق واپسین نشان دهنده روحیه جنگندگی بالا و انگیزه بازیکنان آن تیم است. من و مربیان بادران خوشحالیم که بازیکنان این تیم تا سوت پایان بازی دست ازتلاش برنداشته و با همه وجود برای رسیدن به گل و پیروزی مبارزه می کنند. این یک ویژگی مثبت برای تیم ماست.

محسن عاشوری (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محسن عاشوری مربی قهرمانان آسیا دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا

به گزارش قدس آنلاین، مسابقه فینال جام ملت های زیر ۲۳ سال آسیا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در دوحه قطر در حالی برگزار می شود که با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری ایران این بازی را سوت خواهد زد.

موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک های وی قضاوت این بازی را برعهده دارند.

داور چهارم از کشور قطر و ناظر داوری از کشور عربستان برای این دیدار انتخاب شده است.

فینال این رقابت‌ها بین ژاپن و ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم