Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@06:53:54 GMT

لیگ یک/ برد شاگردان عاشوری مقابل تیم 10 نفره

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۵۷۴۳

لیگ یک/ برد شاگردان عاشوری مقابل تیم 10 نفره

نبرد جذاب و البته پر از اتفاق هوادار و بادران دو تیم مدعی تهرانی در لیگ یک در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود تیم بادران به پایان رسید.

به گزارش "ورزش سه"، ابتدا این تیم هوادار بود که بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 21 توسط رضا مغانلو به گل رسید. 4 دقیقه بعد اتفاقی رخ داد که سرنوشت بازی را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخراج امیر حسین پورمحمد یکی از بازیکنان کلیدی تیم هوادار. هوادار با وجود 10 نفره شدن خوب دفاع کرد و نیمه اول را با برتری یک بر صفر به رختکن رفت.

 

فشار حملات بادران در نیمه دوم بیشتر شد تا جایی که در دقیقه 70 صاحب ضربه پنالتی شد که ضربه پویا سیف پناهی بازی را به تساوی کشاند. بادران در ادامه هم از یک یار کمتر حریف بهره برد و فشار حملات خود را بیشتر کرد تا اینکه در دقایق اضافه به گل برتری رسید. ضربه ایمان غلامی  شادی را به اردوی تیم بادران به ارمغان آورد. این برای چندمین بار بود که تیم بادران در دقایق پایانی بازی به برتری می رسید. هفته پیش هم گل برتری این تیم در دقایق پایانی بازی در برابر حریف به ثمر رسید.

 

بادران با این 3 امتیاز شمار امتیازات خود را به عدد 10 رساند و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شاهین شهرداری بوشهر در رده سوم جدول قرار دارد. محسن عاشوری فصل گذشته هم به همراه خوشه طلایی هفته های متمادی مدعی صعود به لیگ برتر بود اما به این مهم دست پیدا نکرد. او که پیش تر خوشه طلایی را قهرمان لیگ 2 کرده بود بدون شک ایده ی اصلی اش در فصل پیش رو صعود به لیگ برتر به همراه تیم بادران است.

هوادار تهران محسن عاشوری (مربی) دسته یک بادران تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هوادار تهران محسن عاشوری مربی دسته یک بادران تهران تیم بادران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان که در فصل جاری یکی از تیم‌های مدعی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، در جام حذفی هم شگفتی‌ساز شده و تا مرحله یک چهارم نهایی بالا آمده است.

شاگردان سعید اخباری بعد از پیروزی خارج از خانه مقابل فولاد خوزستان و مس کرمان طبق قوانین باید سومین بازی خود را میزبان باشد و با انجام قرعه‌کشی مشخص شد که آلومینیوم اراک حریف بعدی این تیم در جام حذفی است.

بر این اساس شاگردان مجتبی حسینی برای صعود به نیمه نهایی باید در شهر یزد مقابل چادرملو اردکان به میدان بروند و جالب اینکه اراکی‌ها اولین تیم لیگ برتری هستند که بعد از 8 سال در یزد به میدان می‌روند.

آخرین باری که یک تیم لیگ برتری به استان یزد رفت و در مرکز این استان بازی کرد، به سال 85 برمی‌گردد؛ زمانی که شهید قندی یزد در لیگ برتر حضور داشت و بعد از یک فصل حضور به دسته پایین‌تر رفت.

از آن زمان تاکنون هیچ تیم لیگ برتری دیگری به شهر یزد نرفته و آلومینیوم اراک این طلسم 8 ساله را می‌شکند و باید دید آیا چادرملو بازهم می‌تواند شگفتی‌ساز شود و شانس دوباره میزبانی از یک تیم لیگ برتری دیگر را در یزد داشته باشد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم