Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیات مدیره باشگاه استقلال امشب تشکیل جلسه داد و در شرایطی که تمامی اعضا به احمد مددی رای اعتماد برای مدیرعاملی دادند اما رئیس هیات مدیره حاضر به رای به وی نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، نشست اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال امشب در شرایطی برگزار شد که در نهایت احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین اعضای هیات مدیره شروطی را برای مدیرعاملی مددی انتخاب کردند که در نوع خود جالب است. هیات مدیره باشگاه استقلال مددی را ملزم کردند که برای تمامی عزل و نصب ها از سایر اعضای هیات مدیره نظرخواهی رای گیری شود. به این ترتیب مددی خودش حق ندارد بدون نظر هیات مدیره کسی را عزل و نصب کند.

همچنین اعضای هیات مدیره مجاز هستند در صورتی که مددی به مصوبات هیات مدیره توجه نکند بدون نیاز به نظر مجمع وی را برکنار کنند.

در این بین عبدیان مسئول نقل و انتقالات و امور فنی،آصفی نماینده باشگاه در امور بین الملل و خلیل زاده نیز مسئول مسائل اقتصادی باشگاه و اسپانسرها خواهد بود.

نکته عجیب اینجا است که اسماعیل خلیل زاده نامه صورتجلسه انتخاب مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه را امضا نکرده است.به نظر می رسد این مصوبات نوعی شروط برای مددی است که مدیرعامل جدید باشگاه باید تمامی آنها را اجرا کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: لایحه بودجه 1400 الیگیتور فیش لوایح FATF هفته پژوهش اولسان هیوندای روز حمل و نقل اسماعیل خلیل زاده استقلال احمد مددی مدیرعامل استقلال هیات مدیره استقلال لایحه بودجه 1400 الیگیتور فیش لوایح FATF هفته پژوهش اولسان هیوندای روز حمل و نقل اعضای هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها

به گزارش جماران؛ به نقل از عصرایران، در روز سه شنبه مجمع انجمن صنفی پایگاه های خبری استان تهران برگزار و اعضای جدید هیات مدیره این انجمن برگزار شد.

در مجمع عمومی‌انجمن که روز سه شنبه گذشته با حضور اعضای انجمن صنفی و نماینده وزارت کار برگزار شد، هیات مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از فعالیت انجمن، انتخابات اعضای جدید هیات مدیره را برگزار کردند.

در انتخابات برگزار شده، از میان کاندیداهای هیات مدیره، آقایان شاملو(ورزش۳) با ۱۲ رأی، فاتح (سیتنا) با ۱۱ رأی، امیری(تابناک) با ۱۰ رأی، نادعلی(جماران) با ۹ رأی و بربریان (اعتدال)با ۸ رأی بعنوان اعضای اصلی و خانم اسکندری(پارسینه) با ۷ رأی و آقای مقدم (الف)با ۵ رأی بعنوان اعضای علی البدل هیات مدیره این انجمن صنفی انتخاب شدند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • عضو سابق هیات مدیره استقلال افشاگری کرد؛ از حواله خودروها تا مشاوران 400 میلیونی!
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل پرخرج اما قهرمان در راه استقلال؟ | چه کسی جایگزین خطیر می‌شود؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • بررسی یک اتفاق بزرگ؛ مصطفی آجورلو به مدیرعاملی استقلال نزدیک است؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد