Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه‌های اجتماعی به عنوان سرگرمی و یک دریچه تبلیغاتی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. استفاده معقول از این شبکه‌ها قابل قبول است ولی بعضی اوقات این شبکه‌ها بیش از حد زندگی انسان‌ها را تحت تاثیر خود می‌گذارند. برخی حتی به این شبکه‌ها اعتیاد پیدا می‌کنند و اگر به آن‌ها مراجعه نکنند حس بدی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینستاگرام یکی از این شبکه‌های سرگرم‌کننده و فریب‌دهنده است. از این رو بر آن شدیم تا روش‌های حذف حساب کاربری اینستاگرام و یا غیرفعال کردن آن را معرفی کنیم تا کسانی که می‌خواهند اعتیاد به این شبکه‌ها را ترک کند، از این روش‌ها استفاده کند.

حذف حساب اینستاگرام برای کاربران امکان پذیر است، اما نکته مهم این است که حساب‌های حذف شده در آینده قابل بازیابی یا فعال‌سازی مجدد نیستند. حساب‌های حذف شده اینستاگرام به طور دائم همه دنبال‌کنندگان‌، پسندیدن‌ها، نظرات و پست‌ها را از دست می‌دهند. اگر فکر می‌کنید ممکن است به اینستاگرام برگردید، می توانید به جای حذف کامل حساب کاربری خود، موقتا آن را غیرفعال کنید. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است. با این حال گاهی اوقات وقت زیادی صرف مرور پست‌های آن می‌شود که ممکن است بیش از حد کاربران را مشغول خود کند. اگر مطمئن هستید که اینستاگرام را برای همیشه ترک می‌کنید، حساب خود را به طور کامل حذف کنید.

چگونه حساب اینستاگرام خود را حذف کنیم؟

۱) در یک مرورگر وب دسک تاپ یا موبایل، به وب سایت اینستاگرام بروید و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد حساب خود شوید. نمی‌توانید حساب اینستاگرام خود را از طریق برنامه تلفن همراه حذف کنید.

۲) پس از ورود به سیستم، به صفحه حذف حساب بروید.

۳) از منوی کشویی پایین صفحه، دلیل حذف حساب خود را انتخاب کنید. گزینه‌هایی مانند بیش از حد شلوغ، حواس پرتی یا نگران داده‌های من وجود دارند. اگر هیچ یک از گزینه‌ها صحیح نیست یا شماترجیح می‌دهید دلیلی نیاورید ، می‌توانید چیز دیگری را انتخاب کنید.

۴) هنگامی که دلیل حذف خود را انتخاب کردید، روی حذف دائمی حساب من کلیک کنید.

نحوه غیرفعال کردن موقت حساب کاربری اینستاگرام

وارد حساب کاربری خود در وب شوید و پس از باز کردن نمایه خود، روی ویرایش نمایه کلیک کنید و در صفحه بعدی موقت غیرفعال کردن حساب من را انتخاب کنید. همچنین لازم است دلیل غیرفعال کردن حساب خود را در این‌جا ذکر کنید و انتخاب خود را تایید کنید. برای فعال‌سازی مجدد حساب خود در آینده، به سادگی با نام کاربری و رمز ورود خود وارد شوید.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی اینستاگرام اینستاگرام شبکه های اجتماعی حذف حساب کاربری اینستاگرام حساب اینستاگرام غیرفعال کردن حساب کاربری شبکه ها حذف حساب حساب خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: عملیات باز سازی این ساختمان، به عنوان خانه‌ای برای شهروندان و با نام برگزیده"خانه شهر" تعریف شد.

هادی حق‌بین افزود:این طرح در دو مرحله احداث ساختمان خانه شهر و ارتقاء کیفی میدان امام خمینی تعریف شده که در مرحله نخست احداث ساختمان خانه شهر در دست اقدام است.

وی گفت:این طرح در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ متر در ۴ طبقه در حال ساخت است.

آقای حق‌بین افزود:کارکرد کلی این ساختمان، فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه، فضا‌های نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخداد‌های مهم دیپلماتیک شهر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • ماجرای نظامی اسرائیلی که بخاطر عشق، اطلاعات گنبدآهنین را به ایران لو داد!
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • انواع کانتینر از نظر ابعاد و کاربردها