Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرزوی موفقیت مربی تیم ملی فوتبال ایران برای پرسپولیس.

وحید هاشمیان، مربی تیم ملی ایران در یک پیام ویدیویی درخصوص دیدار پرسپولیس - اولسان در فینال لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرده است و برای نمیانده ایران آرزوی موفقیت کرده است.

به گزارش طرفداری، وحید هاشمیان گفت:

روز شنبه 29 آذر یک روز مهم برای فوتبال کشور ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی که پرسپولیس برابر اولسان قرار می گیرد. به عبارتی جنگ بین دو امپراطور بزرگ فوتبال آسیاست. غرب آسیا، ایران و شرق آسیا، کره جنوبی. دو کشوری که همیشه توی آسیا حرف های زیادی برای گفتن دارند و بازیکنان خوبی را به اروپا فرستادند و در جام جهانی هم نتایج خوبی گرفتند.

این بازی چندین مزیت دارد. برخلاف کشورهای خلیج فارس، که روی مسائل حاشیه ای تمرکز می کنند، کره ای ها فوتبال بازی می کنند و تمرکزشان روی بازی است. مزیت دیگر این است که در سال های گذشته، تیم ملی کره جنوبی بارها برابر ایران شکست خورده و این یک بار روانی مثبت برای ما و منفی برای کره جنوبی است. به نظرم این بازی سختی برای دو تیم است. هر تیمی که بتواند فرصت طلب باشد و تمرکز داشته باشد، می تواند نتیجه بگیرد. 

پرسپولیس در چندین سال گذشته نشان داده است که اتحاد و روحیه تیمی بالایی دارد. با توجه به جدا شدن بازیکنانش، چه بسا بهترین بازیکنانش و مصدومیت هایی که داشته است، توانسته خودش را حفظ کند و نتیجه بگیرد. امیدوارم روز شنبه پرسپولیس با مربی توانمند، روحیه خوب و مدیریتی که این تیم را خوب مدیریت کرده است، نتیجه بگیرد. امیدوار هستیم که بازیکنان ما هر چه در توان دارند، در زمین پیاده کنند و یک جشن ملی بگیریم و مردم خوشحال شوند. مطمئن هستم که بازیکنان پرسپولیس تا آخرین وجود تلاش می کنند. تمام فوتبال دوستان ایرانی فقط یک هدف دارند و آن قهرمانی پرسپولیس است. برای این تیم آرزوی بهترین ها را دارم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس در بازی‌های گذشته با حضور یک مهاجم سایه به زمین می‌رفت، مصدومیت امید عالیشاه ترکیب اوسمار در جام حذفی را دچار تغییر کرد.

پرسپولیس در این مسابقه با حضور خدابنده‌لو و سروش رفیعی در زمین عملا دو بازیکن بازیساز داشت اما در نیمه دوم اوسمار دست به تعویض تاکتیکی زد.

سروش که در نیمه اول یک کارت زرد هم گرفته بود در ابتدای نیمه دوم جای خود را به وحید امیری داد تا فرم سرخ‌ها مثل بازی‌های قبلی شود.

وحید امیری با حضور در میدان مسابقه بازوبند کاپیتانی را از مهدی ترابی گرفت.

دیگر خبرها

  • بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار | تبعات شکست تلخ
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • فریادهای دادکان بعد از برهنه شدن وحید هاشمیان
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • تعویض بازیساز پرسپولیس در ابتدای نیمه دوم
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!