Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@16:56:29 GMT

یادگار امام به سرای جاوید شتافت

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۶۷۱۳

یادگار امام به سرای جاوید شتافت

حجت‌الاسلام حاج سید احمد خمینی صبح روز یکشنبه هفته گذشته [21 اسفند 1373] در پی یک عارضه قلبی، مغزی و تنفسی به بیمارستان بقیه‌الله الاعظم جماران منتقل شد و در تمامی مدت تا لحظه عروج روح ملکوتیش یک تیم بزرگ از متخصصان پزشکی به تلاش وسیعی دست زدند تا فعالیت قلب و سیستم عصبی او را احیا کنند.

 پزشکان هر آنچه در توان داشتند انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
انبوه جمعیت در مقابل بیمارستان و در حسینیه جماران به درگاه خداوند دست به دعا برداشتند تا یادگار امام را در میان امت باقی بگذارد اما خداوند چنان تقدیر کرد که روح مطهر حجت‌الاسلام حاج سید احمد خمینی را مقارن ساعت ۱۵ /۱۵ دقیقه به جوار رحمت واسعه خود بخواند. زمانی که پزشکان ناامید از ادامه تلاش شدند و دستگاه‌های پزشکی توقف کامل فعالیت‌های بدن را نشان داد به ناگاه شیون و فغان فضای بیمارستان قلب جماران و آسمان حسینیه جماران را در بر گرفت. با قطع برنامه‌های رادیو و تلویزیون واعلان خبر ارتحال ملکوتی یادگار گرامی حضرت امام، امت امام از گوشه و کنار شهر رو به‌سوی حسینیه جماران آوردند و در این مکان که به عطر وجود حضرت امام و یادگار گرامی او تا ابد آمیخته است، غمبارترین عزاداری‌ها را به عمل آوردند.... روزنامه ایران - شنبه 27 اسفند 1373

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۶۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود

تورج شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت : در راستای تأمین مطالبات بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود و در خصوص بهبود خدمت‌رسانی در واحد‌های پاراکلینیک و تصویربرداری، یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل بیمارستانی باارزشی بالغ‌بر سی میلیارد ریال تحویل بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود گردید.

وی بابیان این‌که مراحل نصب و آموزش آن در مرکز به‌صورت کامل صورت گرفت، افزود: از ویژگی این رادیولوژی قابل‌حمل یا پرتابل (portable) این است که در اکثر مراکز درمانی مانند بیمارستان‌ها در اتاق بیماران، بخش ریکاوری، بخش مراقبت‌های ویژه، حیاط بیمارستان و بخش نوزادان قابل‌استفاده هست.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: این دسته از تجهیزات در شرایط اورژانسی یا مواقعی که بیمار به هر دلیلی نمی‌تواند حرکت کند برای عکس‌برداری اشعه ایکس استفاده می‌شوند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • مراسم بزرگداشت مرحومه خانم معصومه حائری ویژه خانم ها/ 5شنبه، حسینیه شماره2 جماران