Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر سعدآبادی، عضو هیئت علمی و رئیس مرکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جذب سرمایه گذار توسط شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: هریک از شرکت‌های دانش بنیان برای ادامه کار خود احتیاج به سرمایه دارند، بنابراین جذب سرمایه گذار برای شرکت‌های دانش بنیان بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: جذب سرمایه گذار کار آسانی نیست زیرا ممکن است تنها برخی از سرمایه گذاران تمایل به سرمایه گذاری و شنیدن ایده‌های جدید را داشته باشند؛ در چنین شرایطی قبل از ورود به جلسه با سرمایه گذار برای جذب آن‌ها لازم است به چند نکته توجه داشته باشید.

سعدآبادی گفت: زمانی که شما با یک سرمایه گذار قرار ملاقات می‌گذارید یک اطلاعات کامل و جامعی را در خصوص محصول، تیم کاری، چگونگی رسیدن به این مرحله از تجارت و پیشینه کاریتان ارائه دهید تا از این طریق سرمایه گذاران به یک آشنایی نسبت به شما و کاری که می خواهید انجام دهید، برسند.

رئیس مرکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی در خصوص تقسیم سهام بیان کرد: هر کار آفرین ایده‌های خاص خود را در مورد سهام به سرمایه گذاران پیشنهاد می‌دهد اما قبل از این کار لازم است با افراد خبره مشورت کنید و بسته به میزان پولی که هر یک از سرمایه گذاران پرداخت می‌کنند برای آن‌ها سهام در نظر بگیرید.

او افزود: برای این که شما بتوانید سرمایه گذار را متقاعد کنید که می‌تواند روی شرکت و محصول شما سرمایه گذاری کند، لازم است قبل از جلسه، برنامه ریزی در خصوص کاری که قرار است با سرمایه او به دست آورید، انجام دهید؛ برای مثال اگر می‌خواهید افراد بیشتری استخدام کنید یا ملزومات مورد نیازتان را تهیه کنید، آن را برای سرمایه گذار توضیح دهید. هرچند ممکن است سرمایه گذاران با شرایط یا ایده‌هایی که شما ارائه می‌کنید موافق نباشند اما آن‌ها یک بنیانگذار متعهد را می‌بینند که می‌داند قدم‌های بعدی خود به کجا می‌رود.

سعدآبادی بیان کرد: سرمایه گذاران قرار است سوالات زیادی بپرسند، نکته کلیدی در اینجا این است که با آن‌ها صادق باشید. به عنوان یک شرکت جوان، چیز‌های زیادی برای یادگیری وجود دارد و ایرادی ندارد اگر جواب سوالی را ندانید. به هیچ وقت به آن‌ها دروغ نگویید و بیش از حد قول ندهید.

بیشتربخوانید

پرداخت ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذب سرمایه دانشگاه شهید بهشتی شرکت های دانش بنیان شرکت های دانش بنیان جذب سرمایه گذار سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان

استاندار لرستان از رایزنی با سرمایه‌گذاران برای مشارکت در بخش‌های دولتی و خصوصی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌‌آباد، ابوطالب شفقت‌ شامگاه سه‌شنبه، در دیدار با جامعه روحانیت لرستان گفت: توسعۀ کشاورزی، بهره‌برداری از معادن و گسترش صنعت گردشگری از جمله ظرفیت‌های مهم این استان است که باید موردتوجه قرار گیرد.

او با اشاره به ضرورت برقراری تمدن اسلامی اضافه کرد: جامعۀ روحانیت با اندیشه‌ورزی مقدمات رسیدن به دولت اسلامی را فراهم کند.

پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه

 استاندار لرستان با تأکید به اینکه دبیرخانه تأمین مالی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در تهران تشکیل شده‌است، یادآور شد: ما تاکنون با ده‌ها سرمایه‌گذار تماس گرفته‌ایم تا در بخش‌های دولتی و عمومی در این استان سرمایه‌گذاری کنند.

شفقت با بیان اینکه تربیت و کمال انسان به‌عهده آموزش‌وپرورش و سایر بخش‌های دولتی است، اعلام کرد: طرحی را باید با گسترش مسجدمحوری ارائه دهیم تا متناسب با رشد فناوری به رشد معنوی انسان افزوده شود.

شفقت تأکید کرد: نیروی انسانی در پیشبرد زمانی در پیشبرد تولید و موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد.

انتهای پیام/‌644/.

دیگر خبرها

  • ادامه رایزنی شورای شهر بیرجند درباره برج ۴۶ طبقه ارتش
  • کارگران رکن اصلی اقتصاد کشور هستند
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • سرمایه‌گذار برتر منطقه آزاد اروند تجلیل شد
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی