Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-28@17:51:21 GMT

فیلم‌های جشنواره فیلم ساندنس معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۵۷۱۱۴

فیلم‌های جشنواره فیلم ساندنس معرفی شدند



جشنواره فیلم ساندنس فیلم‌های حاضر در بخش اصلی این جشنواره در دوره ۲۰۲۱ را معرفی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، موسسه ساندس اعلام کرد که یک دوره کوچک‌تر و متمرکز‌تر روی فیلم‌های بخش اصلی، برای دوره جدید جشنواره فیلم ساندنس در سال ۲۰۲۱ برگزار می‌کند که تعداد فیلم‌های حاضر در آن در مقایسه با سال گذشته که ۱۲۸ فیلم بود، به ۷۲ مورد کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رویداد که برای مخاطبان گسترده‌ای در دسترس خواهد بود، به صورت مجازی و در هفت روز برگزار می‌شود و ۳۸ فیلم اولی از ۲۹ کشور جهان را میزبانی می‌کند. این فیلم اولی‌ها شامل ربکا هال، رابین رایت، جرود کارمیشل و اهمیر تامپسون می‌شوند. این لیست فیلم‌ها شامل آثاری که قرار بود در جشنواره فیلم کن نمایش داده شوند، نیز می‌شوند.

این نسخه از جشنواره به وسیله پلتفرم نمایش آنلاین جدید و مخصوص خود از تاریخ ۲۸ ژانویه تا ۳ فوریه برگزار می‌شود و هیچ فرش قرمزی برای نمایش فیلم‌ها در کار نخواهد بود.

در بخش رسمی این جشنواره با نام بخش رقابتی فیلم‌های دراماتیک آمریکا، نام فیلم‌هایی که اکران جهانی دارند شامل «موخره» ساخته سیان هدر، «من یک انسان ساده بودم» به کارگردانی کریستوفر ماکوتو یوگی، «جوکی» ساخته کلینت بنتلی، «جان و حفره» ساخته پاسکوال سیستو، «پیام اضطراری» ساخته کارن سینوره، «روی شماره ۳» به کارگردانی جرود کارمایکل، «گذشتن» ربکا هال، «مافوق» ارین واسیلوپولوس، «باهم باهم» نیکول بِکویت، و «سرخپوست وحشی» لیل میچل کوربین جونیور دیده می‌شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره «گیلاس کن»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بخشدار کن در سومین جشنواره گیلاس که دیروز در روستا‌های چهارگانه سنگان برگزار شد، گفت: حضور این گردشگران در مقایسه با سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.
مرتضی محمدنژاد، به ظرفیت‌های داخل روستا‌های بخش کن اشاره کرد و افزود: این پتانسیل‌ها منجر به برگزاری چهار جشنواره در طول سال شده که جشنواره گیلاس، جشنواره شاه توت، جشنواره خرمالو، و جشنواره فصلی با حضور اقوام مختلف برگزار می‌شود.

بخشدارکن گفت: این جشنواره‌ها به منظور حمایت از تولیدات روستایی و ترویج محصولات ارگانیک، معرفی روستا‌های منطقه و رشد گردشگری، تحکیم خانواده، حفاظت از محیط زیست و بازیافت، افزایش نشاط اجتماعی و رونق ورزش همگانی و تشویق هموطنان به زندگی سالم برگزار می‌شود.

محمدنژاد به مساحت روستا‌های چهارگانه سنگان اشاره کرد و افزود: ۱۹۷ هکتار مساحت شامل باغات، مستثنیات و بافت روستایی بخش کن است و محصولات تولیدی باغ این روستا‌ها شامل گیلاس، شاه توت، خرمالو، سیب و ازگیل است.

وی همچنین گفت: سه اثر باستانی چنار چهار هزار ساله، آبشار و تکیه تاریخی ۲۵۰ ساله از دیگر ظرفیت‌هایی است، که گردشگران مشتاق را روانه این منطقه کوهستانی زیبا می‌کند.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای سام کلانتری
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»